Termijnecho: teleurstelling

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cleo, 22 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miky

    Miky Bekend lid

    18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Sterkte!
     
  2. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    De volgende keer zal er geen hartje te zien zijn. Ik zou nu ongeveer 9,5 week moeten zijn. Het hartje had dan al duidelijk te zien moeten zijn. Ook als ik minder ver geweest zou zijn. Het is inmiddels 5 weken geleden dat ik een positieve zwangerschapstest had.

    Er was geen verschil te zien tussen de twee echo's waar een week tussen zat. Er zaten maar enkele cellen in het vruchtzakje. Het enige waar ik nu nog op hoop is dat mijn lichaam snel alles opruimt en we onze blik weer op de toekomst kunnen richten (en dat de menstruaties (moet het liefst 2 menstruaties afwachten) er snel op zullen volgen).

    liefs,
    Cleo
     
  3. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Heel veel sterkte op dat wat komen gaat.

    Ik zag met 6w2d het hartje kloppen en met 9w1d ook. Dus zoals je zelf zegt had je het bij jou al moeten zien.

    Gelukkig neem je het niet al te zwaar op. Maar denk er ook niet te licht over na hoor.

    Als het al mis gaat is het een hele zware en droevige gebeurtenis.
    Ik wens je veel sterkte toe.

    Elina
     
  4. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Cleo, wat ontzettend rot voor je. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Het ene moment zit je mij op te beuren en nu is het bij jou misgegaan. Heel veel sterkte toegewenst. Ik denk aan je.
    Liefs, Gina
     
  5. Nonny

    Nonny Actief lid

    3 feb 2006
    156
    0
    0
    Jeetje meis.
    Dat lijkt me moeilijk die onzekerheid en spanning.
    Ik duim voor je hoor en sterkte..
     
  6. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Cleo, veel sterkte de komende tijd.

    Liefs kwebbel
     
  7. Petra

    Petra Actief lid

    29 okt 2005
    121
    0
    0
    student
    Noord-Brabant
    Cleo, balen balen balen. Het lijkt me heel erg moeilijk om dat hartje niet te zien kloppen op het scherm. De wens is zo groot van een vrouw dat alles goed is...
    Ik zal een kaarsje voor je branden dat je dit verlies goed kunt verwerken en met goede hoop weer verder kunt gaan. Ik krijg een brok in mijn keel als ik het lees, maar helaas kiest het leven er zelf voor om er te zijn of niet en blijkbaar was dit kinderzieltje nog niet klaar om geboren te worden. Er staat vast een mooie nieuwe ziel voor je klaar.

    Hoop niet dat dit te zweverig voor je klinkt, maar ik geloof heilig in dit soort dingen. Afgelopen zomer ben ik ook (kort) zwanger geweest en het voelde goed toen dat eindigde, alsof het echt niet kon... ik hoop dat dat voor jou straks ook zo voelt en dat je er vrede mee kunt hebben.

    Stuur anders een PB'tje. Ik heb nu voor een aantal dames hier op het forum gependeld en zij hebben al bericht gekregen. Als je wilt, wil ik best voor je pendelen. Geeft je misschien weer een beetje hoop.

    Groetjes en veel sterkte,

    Petra.
     
  8. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Sterkte Cleo (ook voor jouw partner/man natuurlijk).
    Hoop dat je gauw een plaatsje kunt geven.

    Silly
     
  9. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    heel veel sterkte voor nu en voor de komende tijd die nog gaat volgen
     
  10. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Wat erg!
    Heel veel sterkte alvast!
     

Deel Deze Pagina