Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanloutje

    mamavanloutje Nieuw lid

    20 jan 2022
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hallo,

    Ik ben bevallen op 12 december van m'n dochtertje. Het vloeien stopte al na één à twee weken waarbij ik dus geelachtig/ bruinachtig verlies had. Eindelijk dacht ik het bloeden stopt! Maar een tweetal weken geleden begon ik plots weer kleine beetjes helderrood bloed te verliezen. Maar naargelang de tijd verstrijkt heb ik het idee dat ik meer bloed verlies ( toch is dit nog niet meer dan bij mijn normale menstruatie) . Nu kan ik zelf niet meer zonder maandverband de badkamer uit. Iemand die dit ook had/heeft ? Tips? eergisteren bij de huisarts langs geweest en ze zei dat dit normaal is. Ik neem ook de mini pil sinds de 3de week na de bevalling zou het een bijwerking zijn?
     
  2. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.441
    938
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Het lijkt alsof je een menstruatie hebt door de mini pil heen. Waarschijnlijk is de pil te licht om het tegen te houden. Dat is de enige plausible verklaring die ik kan bedenken eigenlijk. Je gaat niet zomaar ineens vloeien.

    Wat voor verklaring had de huisarts, buiten dat het normaal is ?
     
  3. mamavanloutje

    mamavanloutje Nieuw lid

    20 jan 2022
    2
    0
    1
    Vrouw
    De huisarts zei dat het bij de mini pil inderdaad kan voorkomen dat je doorbraakbloedingen hebt en zelf kan blijven. Nu ik zie het niet zitten om dus constant deze bloedingen te hebben ik neem de mini pil omdat ik borstvoeding geef. Ik dacht dat de menstruatie dan ook langer tot zelf uit bleef..
     
  4. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.441
    938
    113
    Vrouw
    Noord-holland

    Snap ik zit je echt niet op te wachten!
     
  5. Fanne

    Fanne Fanatiek lid

    16 feb 2017
    2.885
    4.157
    113
    Wat vervelend! Zelf geen ervaring met de minipil. Je zou nog advies aan de verloskundige kunnen vragen.
    Bij mij was het bloedverlies 1,5 week na de bevalling bijna weg en zodra ik weer actiever werk (ronde lopen met de duowagen) kreeg ik weer veel bloedverlies en na het vrijen ook weer. Ik weet niet of het nog door een van die dingen kan komen?
     
  6. roever

    roever Niet meer actief

    Hier na kleine week ook weer opnieuw begonnen te vloeien… denk dat je toch echt die 8 weken even aan moet houden… en mocht je dan nog vloeien even verder checken?
     

Deel Deze Pagina