Cryo terugplaatsing in kunstmatige cyclus - hoe voelde zwanger?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Chitje, 12 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Uit nieuwsgierigheid en omdat ik er niets over kan vinden: na een cryo terugplaatsing in kunstmatige cyclus, voelden jullie dat je zwanger was of voelde je helemaal niets tot je kon testen?
    Heb zelf altijd behoorlijk PMS, maar nu helemaal niets in kunstmatige cyclus. Heerlijk, maar ook heel raar...
     
  2. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.342
    3.628
    113
    Vrouw
    Ik was vermoeid, had pijnlijke borsten en wat last van mijn buik. Maar aangezien dat ook van de Utrogestan kan komen, wist ik niet of het kwaaltjes waren.
    Wel ben ik steeds zwanger geraakt van een cryo in kunstmatige cyclus. Eerste keer werd een vroege miskraam, de cryo daarna groeit nu in mijn buik. :)
     
    Chitje vindt dit leuk.
  3. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Had je die kwaaltjes vanaf dat je utro bent gaan nemen of pas later? Vind het zo bijzonder om helemaal niets te voelen...
     
  4. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    Ik had maagzuur en pijn in me onder rug. Af en toe steekjes in me liezen en ik was ook erg vermoeiend ineens
     
  5. Ansj84

    Ansj84 Actief lid

    10 mei 2019
    470
    635
    93
    Vrouw
    2x zwanger geworden van cryo in kunstmatige cyclus (1× ma, 1x zoon). Beide keren weinig klachten behalve de dingen van de utrogestan. Beide keren wel menstruatie krampjes gehad. Bij mijn zoon ivm vakantie pas week na NOD getest en mijn man merkte dat ik emotioneler was, had ineens huilbui midden op straat.
     
    Chitje vindt dit leuk.
  6. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    Fijn om te horen dat het niet raar is om weinig tot niets te merken. Het blijft zo spannend elke keer...
     
  7. marianne ivf

    marianne ivf Actief lid

    25 jul 2006
    184
    30
    28
    Ik had 1 cryo c kwaliteit teruggeplaatst gekregen....na 6 dagen super misselijk kon niks meer eten of drinken test gedaan en positief...omdat de misselijkheid steeds erger werdt en ik op een gegeven moment het bed niet meer uit kon omdat ik dan al moest overgeven naar het zh gegaan en bleek zwanger van een 2ling...

    Heel veel succes
     
    Chitje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina