Okee dank je wel! O ja? ik google al dagen los op slagingskansen met viercellig. Maar het zegt echt helemaal niks... Bij jou ook op dag 2 dan denk ik toch?
Ja tweede dag. Vrijdag was de punctie. De arts in het zh zei dat het een hele Goede en mooie embryo is/was. Dus dan heb ik het gevoel dat Het wel " goed" is ....
Nog niks gehoord... over 10 min kunnen ze bellen tot 12uur..... Zal je zien dat ze vlak voor 12 uur bellen... *trommel trommel*
Oh wat spannend ja. Bij mij zouden ze gister tussen 0900 en 10 bellen. Ik had het geluk dat ze stipt om 0900 uur belden.
Tja.. die kans heb je ook als je het normaal probeert. Bij ivf/icsi geb je juist meer kans dat er een zwangerschap ontstaat dan in een normale cyclus omdat er al een bevrucht ei wordt teruggeplaatst (en bij natuurlijke poging moet er ook nog een bevruchting plaatsvinden)
Ja dat is ook zo. De bevruchting is bij een terugplaatsing al gedaan Dus dat stukje slaan wij idd al over. Ik moet maar positief blijven denken
Broei broei.... Onze kleine guppie zit er in... hij was 8 cellig en volgens de artsen perfect op schema. Over 15 dagen mag ik officieel een test doen maar dat zal wel veel eerder zijn mezelf kennende
Wat mooi! Officieel mag ik van het zh ook pas over 15 dagen een test doen. Voor mij is dat nu dan vandaag over14 dagen . Maar ook ik ben een vroege tester. Dat zal ik ook wel blijven denk ik zo.
Ik reken zo.... vrijdag de 27e was me eisprong (volgens pregnyl) dus 2 weken daarna je nod (de 11e).. alleen is mijn lf altijd gemiddeld 11 dagen dus zou mijn nod de 8e zijn... en ik test gelukkig altijd vroeg posi (dag 6 na terugplaatsing)....
Ik denk dat ik morgen even een test ga doen. Kijken of ik nog pregnyl in mijn lijf heb zitten. En denk dat ik dan vanaf volgend weekend Wat vaker ga testen. Als de ongi zich nog niet heeft gemeld.