Terugval corona

Discussie in 'Corona forum' gestart door RosyBrown, 6 mrt 2023.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RosyBrown

    RosyBrown Actief lid

    20 jun 2018
    260
    138
    43
    Vrouw
    Hi dames,

    Begin januari ben ik ziek geweest, niet getest want dokter zei dat dat niet hoefde omdat we eind november nog positief getest hadden dus de kans was groter dat dit een griepje was. Helaas lijkt het toch corona geweest te zijn, gezien de nasleep die ik er nu van ondervind. Ik ben nu dus 2 maanden verder en ik ben nog steeds niet de oude. Vorige week kwam ik wel dicht in de buurt met behulp van antihistamine tabletjes die mijn brain fog wat onder controle kregen, ik was zo blij! Helaas kreeg ik vrijdag weer dat wazige gevoel in mijn hoofd, die mist, en sinds gisteren ben ik weer wat verkouden en wat grieperig (geen koorts voorlopig, maar warm en koud, neus een klein beetje dicht, gewoon algeheel grieperig gevoel...). Wat heel raar is, sinds gisteren heb ik een soort van branderig gevoel op mijn tong. Herkent iemand dat? Ook mijn smaak en reuk is weer wat verminderd, maar niet weg gelukkig. En gisteravond toen ik ging slapen begon ik weer te hyperventileren zoals ik dat ken van mijn besmetting in januari. Ik hoop echt dat het niet helemaal opnieuw begint, want die dagen in januari waren vreselijk!

    Ik weet niet goed wat ik met dit bericht wil bereiken, ik denk herkenning en hopelijk wat positieve verhalen... Maar gewoon al fijn om het even van me af te schrijven, denk ik!
     
  2. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.946
    12.419
    113
    Vrouw
    Kan het zijn dat je nu corona hebt?
     
  3. RosyBrown

    RosyBrown Actief lid

    20 jun 2018
    260
    138
    43
    Vrouw
    Dat zou kunnen... het is wel veel allemaal - eind november positief getest op corona samen met het hele gezin (geen/heel milde klachten) - begin januari goed ziek samen met alle kinderen - begin februari 1 dag koorts gehad - begin maart (nu dus) alweer...
    Ik heb geen zelftesten meer, ik ga kijken of mijn man er zo even kan halen...
     
  4. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.946
    12.419
    113
    Vrouw
    Pfff niet fijn allemaal nee hier in oktober gehad en toen behoorlijk ziek geweest en duurde ook lang voor weer beetje oke voelde
     
  5. RosyBrown

    RosyBrown Actief lid

    20 jun 2018
    260
    138
    43
    Vrouw
    Hoe lang heeft het bij jou geduurd? Weet je, op zich is het niet zo erg dat het wat langer duurt, maar ik zou gewoon de zekerheid willen hebben dat het binnenkort wel klaar is, dat ik gewoon ooit weer helemaal mezelf word.
     
  6. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.946
    12.419
    113
    Vrouw
    Ik was toen ook net zwanger natuurlijk maar al met al echt wel 10 weken ofzo dat dacht he energie is er weer meer
     
  7. RosyBrown

    RosyBrown Actief lid

    20 jun 2018
    260
    138
    43
    Vrouw
    Pfoe, dat is ook erg lang! Ik ben nu in de 10de week, ik hoop zo dat het na deze grieperige dagen voorbij is. Ik heb wel vaker gelezen dat mensen na een nieuwe besmetting of verkoudheid ineens helemaal beter zijn. Dus wie weet!
     
  8. RosyBrown

    RosyBrown Actief lid

    20 jun 2018
    260
    138
    43
    Vrouw
    Mijn zelftest is negatief :thumup:
     
  9. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.946
    12.419
    113
    Vrouw
    Super
     
    RosyBrown vindt dit leuk.
  10. susanne85

    susanne85 VIP lid

    13 aug 2007
    9.759
    830
    113
    Noord Holland
    Hier eind dec grieperig geweest met keelontsteking en veel hoesten. Laatste week jan kreeg ik corona waar ik goed ziek van ben geweest. Nu heb ik weer een fikse verkoudheid onder de leden rn hoest ik weer de longen uit mijn lijf. Ik hou t bij sterk verminderde weerstand omdat ik nu 3 x in zeer korte tijd ziek ben geworden. Weet wel dat ik er helemaal klaar mee ben.
    Beterschap!
     
  11. RosyBrown

    RosyBrown Actief lid

    20 jun 2018
    260
    138
    43
    Vrouw
    Jij ook al… slopend is het, he! Het zal inderdaad aan een verminderde weerstand liggen, en ik denk ook dat corona wel wat stuk gemaakt heeft wat heel lang moet herstellen.
    Dank je, jij ook beterschap!
     

Deel Deze Pagina