test blijft licht..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door serden, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. serden

serden Actief lid

31 mei 2007
    233
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Zaterdag was ik overtijd, testje gedaan en ZWANGER!
    Nu deed ik net weer een testje en het tweede streepje op de test blijft erg licht..hij is er natuurlijk wel, je hoeft hem niet in het licht te houden maar de test blijft licht..

bij mn eerst zwangerschap had ik met een dag overtijd een overduidelijke test..

hebben mensen dit ook mee gemaakt? een nog niet zo duidelijk test een paar dagen na NOD?

groetjes!

2. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    misschien even een ander merk test proberen? ;)
    succes , hoop dat hij snel heel donker mag kleuren :D
    grtz Ramona

3. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    een streep is een streep zou je zeggen. Maar doordat je hormonen nu mega veel aangemaakt worden, zou je over een week ofzo volgens mij wel een duidelijkere streep moeten hebben.

4. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Maar was je eerste test wel duidelijk? Denk dat als de eerste streep duidelijk was en de 2de licht dat je wel zwanger bent hoor... Ik zeg alvast voorzichtig...Gefeliciteerd!

5. serden

serden Actief lid

31 mei 2007
    233
    0
    0
    mn eerste test was de digitale van clear blue, geen twijfel over mogelijk haha daar stond zwanger op..ik vind het alleen zo vreemd dat de 'normale' test nog steeds zo licht kleurt..maar goed! ik ga er maar vanuit dat alles goed is..ik heb weleens gehoord dat je lichaam ook te weinig hcg aan kan maken?..daar ben ik dus een beetje onzeker over..

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoezo voorzichtig feliciteren? je bent gewoon zwanger hoor! Ik had pas na 2,5 week een superlicht streepje die ik alleen in heel fel licht kon zien. Toch echt zwanger en dta streepje werd niet bepaald donkerder bij de volgnde test, (dat eerste streepje verscheen pas na een uur, en dan mag je officieel de uitslag niet meer nemen).

het hoeft helemaal niet dat die streep donkerder wordt, kan we, maar hoeft niet en zegt dus niets!
    Dusseh, gefeliciteerd! :)

7. serden

serden Actief lid

31 mei 2007
    233
    0
    0
    :D dat is fijn om te horen! dank je wel!

8. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ik zeg ook gefeliciteerd! zou gewoon over een weekje nog ff testen en dan zal de streep echt wel donkerder zijn!

9. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    :) GEFELICITEERD nogmaals :) En ook niet voorzichtig hoor hihi....

10. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    3.995
    433
    83
    Vrouw
    ik werd ook niet goed van het wel of niet een stip of steep zien, dus uiteindelijk de digitale genomen van ClearBlue... stond binnen een paar seconden Zwanger op, dus dat kon net missen! (natuurlijk volgende dag nog eentje gedaan voor je weet maar nooit, en hetzelfde resultaat ;))

11. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hai meis,

GEFELICITEERD!
    Mijn streep bleef ook heel licht...pas na een week overtijd had ik een duidelijke test (zie fotoalbum)

Ligt er ook aan welke testen je gebruikt hebt!

Ga maar lekker genieten!

12. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    mijn test is heel lang licht gebleven hoor..;) gefeliciteerd!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd.
    een streep is een streep.
    Had hier ook een hele lichte streep.
    Ligt denk ook heel erg aan het merk test, want bij die van het kruitvat had ik dus een heel dun streepje, en bij die van moeders voor moeders had ik twee dikke donkere strepen.

Deel Deze Pagina