2 dagen na positieve Ovulatietest nog buikpijn?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Vrouwtje1983, Feb 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

Sep 21, 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Dit is mijn derde maand met clearblue digitale ovulatietesten. Vorige maand had ik geen ei gevonden. Dus nu zodra ik slijm zag twee keer per dag getest. Dinsdagochtend was ie negatief maar dinsdagavond had ik een smiley! Gelijk gezellig gemaakt :). Woensdagochtend was de smiley weer weg en had ik een dipje in mijn temperatuur. 'S avonds nog maar een keer gezellig gemaakt. Vanmorgen was mijn temperatuur iets gestegen boven gemiddeld. Ben benieuwd wat ie morgen doet. Maar ik heb dus nog steeds pijn in de buurt van mijn eierstokken! Beide kanten maar links iets meer. Hebben jullie dat ook wel eens na je eisprong? Of zou mijn ei nu (46 uur na smiley) nog niet gesprongen zijn?

2. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

Nov 17, 2014
    4,059
    21
    38
    Female
    Je ei kan 2 dagen na je positieve test nog springen, maar de sprong kan pijn doen, maar de weg van het eitje naar de bm ook hoor...
    Ik heb ongeveer 36 uur last gehad na positieve test

3. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Het is meestal het groeien van de follikel zelf wat pijn doet en in minder gevallen de eisprong zelf. Die groeipijn kan duren een paar dagen duren.
    Ook kan na de eisprong wat vocht vrijkomen in de buikholte wat pijn doet en in een enkel geval meerdere dagen kan duren.
    Dat een ei onderweg naar de baarmoeder pijn doet heb ik werkelijk nog nooit van gehoord en daar heb ik ook niets op schrift over gevonden dus dat lijkt mij sterk.

4. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

Sep 21, 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mijn temperatuur was vanmorgen weer gestegen dus denk dat ie wel gesprongen is :)

5. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cb geeft al snel een smiley, staat er ook niet in de bijsluiter dat je ei binnen 3 dagen kan springen?

Je kan eipijn hebben vooraf en ook achteraf, ik zou het zeker nog gezellig maken zodat je je ei zeker niet mist.

Share This Page