Test eigen merk apotheek

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daphne, 12 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb hier een test liggen van de apotheek (eigen merk). Hier staat in dat je al vier dagen voor het uitblijven van je NOD kunt testen. Wie heeft hier ervaring mee?
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Dat is dezelfde test als die de huisarts gebruikt (bij ons dan).
    In de familie zijn hier goede berichten over.
     
  3. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoor er inderdaad meer over die de test heel goed vinden.
    De test geeft ook duidelijke streep aan, want ik heb hem ook gebruikt alleen bij mij was het negatief!
     
  4. lovely

    lovely Lid

    24 nov 2005
    92
    0
    0
    Ik heb hem ook een keer gebruikt
    Ik vind hem niet handig
    Maar hij is wel duidelijk

    Groetjes Lovely
     
  5. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Wat ik eigenlijk wilde weten is, hebben jullie m ook al zo vroeg gebruikt. En is de test dan ook betrouwbaar. Ik bedoel, als je vier dagen voor je NOD test zou deze test al betrouwbaar moeten zijn.
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja hoor, sommige meiden hebben zelfs deze week nog posi getest terwijl hun nod nog 4/5 dagen weg was.. dus het kan..
     
  7. lovely

    lovely Lid

    24 nov 2005
    92
    0
    0
    neuh ik heb hem op 2 dagen overtijd gebruikt
    dus antwoord op je vraag heb ik niet
     
  8. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Mijn schoonmoeder gebruikte hem toen ook 5 of 6 dagen voor haar NOD en hij gaf positief, want ze wist zelf (was nummertje 5) dat ze zwanger was.
     
  9. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik denk dat ik toch nog maar afwacht voor de zekerheid. Ik heb alleen nog een opgezette buik en een beetje gevoelige tepels. Ik heb hele dagen buikpijn gehad, maar dat is verdwenen. Ik denk dus dat een test toch niks uithaalt.
     
  10. mad

    mad Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    Hai,

    Ik had een test van internet, zo`n hele goedkope van een euro per stuk ofzo, daar stond ook op dat je eerder kan testen, ik heb me ook eerder getest! en..... de streep was niet heel donker maar er stond een streep! voor degene die ongeduldig zijn kan ik aanraden om te testen.... anders moet je gewoon geduld hebben!


    suc6
    x
     
  11. BlueGirl

    BlueGirl Actief lid

    21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    Ik had ook een hele goedkope test van internet (2 stuks) die kon je zelfs al met 7 dagen voor NOD doen stond erop, de eerste teste ik op 4 dagen voor NOD en de 2de op mijn NOD, de eerste gaf negatief aan en de tweede heeeeeeel licht positief 4 dagen na NOD teste ik met ClearBlue pas positief.

    Mijn advies is dus wachten ook al staat erop dat het 4 dagen voor NOD kan... je kan dan beter op je NOD testen en een licht streepje krijgen dan dat je nu een negatieve uitslag hebt en je je druk gaat maken (wat ik dus ook deed omdat ik me wel zwanger voelde al)

    Liefs Wendy (Veel geluk met testen en ik duim voor je dat het een positieve zal zijn!)
     

Deel Deze Pagina