test gedaan, negatief,, maar nog niet ongesteld

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door manon1983, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon1983

manon1983 Lid

7 aug 2008
    32
    0
    0
    ijmuiden
    hallo allemaal
    ik ben half juni gestopt met de pil en 17 juli voor het eerst ongesteld geworden.( cyclus 26 dagen)
    Nu had ik gisteren ongesteld moeten worden als mijn cyclus hetzelfde als de vorige zou zijn.
    Vanochtend heb ik getest en die was negatief.
    Zou ik dan toch zwanger kunnen zijn?
    Heb wel erge last van mijn darmen, al een week lang kramp in mijn onderbuik en soms steken, soms een beetje een misselijk gevoel.

2. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

Hoi manon 1983,
    ik zou als ik jou was over een paar dagen nog een test doen.
    Misschien ben je nog iets te vroeg met testen.
    Succes!
    Groetjes

3. manon1983

manon1983 Lid

7 aug 2008
    32
    0
    0
    ijmuiden
    dank je wel voor de tip.
    Ik zal het zeker gaan doen als ik over een paar dagen nog niet ongesteld ben geworden.

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.094
    426
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi Manon,

Ik hoop natuurlijk van harte dat je zwanger mag zijn. Maar let wel dat het echt een tijdje kan duren voordat je ongesteld wordt na gebruik van de pil 'hoeft niet natuurlijk'. Veel succes.

5. manon1983

manon1983 Lid

7 aug 2008
    32
    0
    0
    ijmuiden
    bedankt voor je reactie.
    maar nadat ik was gestopt ben ik netjes na 26 dagen ongesteld geworden dus verwacht nu ook zo iets of juist niet....

groetjes manon

6. mona23

mona23 Niet meer actief

dat wil niet altijd iets zeggen, maar cyclus lijkt alleen maar langer te worden, de eerste keer was het 31, toen 34 en daarna zelfs 38. Dus echte regelmaat zit er niet in.
    Dit heeft allemaal te maken met het stoppen van de pil.
    Dus ik denk helaas voor jou ( hoop het natuurlijk wel) dat het gewoon ontpillen is.

7. Rijffel

Rijffel Niet meer actief

Mijn eerste eerste cyclus na stoppen pil was 27 dagen, daarna iedere keer 33 dagen

Maar je hebt wel syptomen dus zou gewoon over enkele dagen nog een keer testen.

Groetjes

8. naat85

naat85 Lid

14 aug 2008
    49
    0
    0
    Hey!
    Ik ben ong. 4 maanden gestopt met de pil, heb elke keer een cyclus gehad van ong. 24 dagen.
    Nu ben ik al bijna een week over tijd, gister heb ik toevallig ook een test gedaan en die was negatief.
    Ook ik heb behoorlijk last van mijn darmen, verder ben ik erg veel moe al kan dat natuurlijk ook andere oorzaken hebben.
    Ben niet misselijk of wat dan ook... maar vind het toch allemaal een beetje raar.

9. missnonnie

17 aug 2008
    8
    0
    0
    Voorburg
    Ik zit in ronde 3 en mijn cyclus is ook vreselijk in de war en onregelmatig.

Ronde 1 was 43 dagen met symptonen en ronde 2 35 dagen ook met symptonen.

Deze ronde is het anders. zit nu op dag 49 en geen symptonen! Je lichaam kan rare dingen doen heb ik gemerkt.

Wel al getest eerste test kwam een licht penstreepje uit (sensitest de gevoeligste) dat was 2 dgn geleden en vanochtend getest met hoogvliet test en die was negatief.

Dus wat het word ik ben benieuwd? misschien een cyclus die in de war is of toch zwanger..

Deel Deze Pagina