test na een paar uur toch positief??? wie herkent dat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Angel Eyes, 19 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    hallo allemaal,

    Ik zit even met het volgende; ben nu een paar dagen overtijd, heb een aantal vage klachten. Ik heb gisteren een test gedaan en die was in de eerste instantie negatief. Ik heb de test even weggelegd en een paar uur later was deze prompt positief.

    Betekent dit niks? of is het misschien zo dat de hoeveelheid HCG zo laag is dat het gewoon even geduurd heeft voordat het werkte?

    Omdat ik zoveel rare symptomen heb twijfel ik gewoon of het niet inderdaad zo is dat ik zwanger ben. Maarja in de gebruiksaanwijzing staat dat je na 10 minuten de test niet meer mag aflezen....

    Ben overigens niet bewust bezig, door de symptomen gaan zoeken wat dat zou kunnen betekenen.

    Heeft iemand dit weleens eerder gehad?

    groetjes
    een onzekere Angela
     
  2. Fleur

    Fleur Lid

    14 mrt 2006
    26
    0
    0
    Verpleging
    Hoi Angela,
    Heb je niet nog een test in huis die je nu kunt doen of anders morgen ochtend.
    en anders even naar de huisarts vragen of je bloed mag laten prikken dan heb je helemaal zekerheid.

    Liefs Fleur
     
  3. bengel

    bengel Niet meer actief

    volgens mij staat in de bijsluiter dat ie niet meer betrouwbaar is als je na een half uur afleest....morgen nog maar testen zou ik zeggen!

    Succes
     
  4. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    dan is de test idd niet meer betrouwbaar, als je kan zou ik over 2 a 3 dagen opnieuw testen
     
  5. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    Ja dat had ik gelezen inderdaad, daarom ben ik ook zo onzeker. Want ik ga dan weer zo denken dat die HCG een reactie geeft met een bepaald goedje in de teststrip, en als er helemaal geen HCG is dan kan die inderdaad nooit een reactie geven, maar als er een minimale hoeveelheid in zit dan misschien veel later alsnog reactie.
    oooooo wordt gek hier geloof ik.

    Ik ga niet morgen testen maar dan over 2 a 3 dagen.
     
  6. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    succes meid, ik hoop dat die dan wel positief is
     
  7. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    dankje wel. eennuh hoop voor jou ook positief nieuws binnenkort
    :D
     
  8. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Nou dat had ik dus bij mijn eerste test ook, alleen zag ik zelf niet dat ie positief was maar mijn vriend, maar hij zei niks omdat hij wist dat het na een tijd niet meer betrouwbaar is. Maar ik testte de volgende dag nog een keer en.....tja kijk maar naar mn banner. :p
    Ik duim voor je.
     
  9. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    wordt stiekem toch wel blij van dit soort ervaringen. pffff hope so.
     
  10. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    de meeste testen zijn na 10 minuten niet meer betrouwbaar.
    maar ik zal zeggen,doe morgenochtend eens een nieuwe test.
    dan is je urine geconcentreerder!
    ik hoop dat het echt zo is,dat je zwnger bent :D
     
  11. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Als de urine indroogd kan er een streep verschijnen. Dit betekend echter niks.
    Als er binnen de eerste 10 minuten niks is verschenen betekend dit gewoon negatief.
     
  12. Rachel1984

    Rachel1984 Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.341
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik zou nog eens testen over een paar dagen, in ieder geval succes en hoop dat die meteen positief is :D
     
  13. Snoepie

    Snoepie Lid

    20 jan 2006
    32
    0
    0
    Ik heb ook een aantal keer testen gehad die na een half uur positief leken en toen werd ik daarna gewoon ongi.

    Ik zou inderdaad over twee dagen nog eens testen. Ik hoop dat het dan overduidelijk positief is!

    Groetjes :D
     
  14. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    bij de eerste ronde werd ook pas later de test positief, maar er staat dus niet voor niks dat je hem na zoveel tijd niet meer moet aflezen want al zag ik een streep; ik was niet zwanger!
    binnenkort nog maar eens testen!! veel succes
     
  15. Niet meer actief

    Heb precies hetzelfde gehad. Ik werd gewoon ong. Succes
     
  16. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Zoals eerder gezegd, zou ik er niet op vertrouwen dat de test positief is. Want na 10 minuten, wordt zo'n test wel onvertrouwbaar. Als je zekerheid wil, mss nog eens over een paar dagen testen.
    Ik duim alvast voor je!
     
  17. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    tja ik weet het niet de mening zijn daar een beetje over verdeel, de test slaat in principe alleen maar uit als er hcg in je urine is waargenomen, je zegt dat je de test uren later pas oppakte en zag dat er een rose streepje was verschenen, maar normaal gesproken zeggen ze max een half uur na het testen, heb je gezien of dat rose streepje er al was voor het half uur verstreken was of heb je enkel gekeken vlak nadat je de test gedaan had?? ik zou zo ongeduldig zijn als ik weet niet wat en toch voor de zekerheid nog een test ertegen aan gooien.. ;)

    heel veel succes in ieder geval
     
  18. sim

    sim Niet meer actief

    welk merk heb je mee getest?? want bij kruitvat las ik hier eens verscheen later een voor gedrukt streepje, ik ga na alle ervaringen van de dames hier alleen nog maar voor clear blue, heb ik nog niets verrassends over gehoord..
     
  19. suzie

    suzie Lid

    5 mrt 2006
    26
    0
    0
    hallo,

    zoals meerdere al zeggen, is na 10 minuten de test niet meer betrouwbaar, staat ook in de bijsluiter (de test BINNEN 10 minuten aflezen), ik lees altijd de bijsluiter als ik een test koop, met alle medicijnen trouwens. altijd het zekere voor het onzekere hahahhaha.

    maar toch hoop ik voor je dat de test gelogen heeft en dat je wel gewoon zwanger bent

    succes

    gr suzie
     
  20. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    @ sim ik heb getest met clearblue. maar ik ga inderdaad over een paar dagen nog maar eens testen, ben inmiddels nu 5 dagen overtijd dus afwachten maar
     

Deel Deze Pagina