Rare klachten na gebruik clomid / eisprong

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Fritsie, Dec 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fritsie

Fritsie Actief lid

Dec 11, 2012
    352
    8
    18
    NULL
    NULL
    Na mijn kuur clomid, 50mg, had ik vrijdag op cd 10 2 follikels van 16 en 17 mm. Stonden op het punt om te springen werd mij verteld en inderdaad zaterdag een ferme steek in mijn lies (zoeentje waar je even van dubbelklapt en daarna nog wat naweeën) ga er maar vanuit dat, dat de eisprong was.
    Natuurlijk veel geklust op vrijdag en het weekend! :D

Echter sinds gisteren weer last van mijn onderbuik, ter hoogte van mijn bm, vlagen van misselijkheid, steekjes in mijn liezen en boobies.

Is er iemand die dit herkent? Word er zenuwachtig van! Kunnen dit nog naweeën zijn van de clomid of eisprong?

2. DNJ

DNJ Actief lid

Oct 21, 2012
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil je natuurlijk niet ongerust maken, maar weet je zeker dat dit je eisprong niet is? Ik heb dezelfde klachten vlak voor/tijdens m'n eisprong.. Moet ook zeggen dat ik 16 en 17mm wel erg klein vind om al te springen..

3. Fritsie

Fritsie Actief lid

Dec 11, 2012
    352
    8
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie!
    Zelf dacht ik ook dat het zomaar mijn eisprong kon zijn, we klussen dus ook maar van de week verder;)
    Werd er gewoon zenuwachtig van, omdat ik dit in voorgaande maanden niet heb gehad en bang was dat dit door de clomid kon komen.

Share This Page