Testdrang help!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lovejay, 16 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovejay

    lovejay Bekend lid

    19 sep 2014
    728
    455
    63
    Gister eind van de middag en hele avond menstruatie achtige buikpijn gehad, heel naar. Nú ben ik 8/9 dpo en wil ik zo graag testen maar vind het erg spannend en wil ik mij graag inhouden. Ik denk alleen dat het mij niet lukt.. hoelang na eventuele innesteling kan je positief testen?
    Ik heb gister al 3 doosjes ingeslagen bij oploop.
     
    Stresskipje vindt dit leuk.
  2. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Je moet gewoon bedenken dat je verdrietig zal zijn bij een negatieve test en dat helemaal voor niks. Als je nog een paar dagen gewoon blijft denken “misschien ben ik wel zwanger” is dat veel leuker dan jezelf steeds kwellen met een witte of mega mega tuur streep.
     
    wens09 vindt dit leuk.
  3. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    3 dagen na een eventuele innesteling kun je positief testen met een gevoelige test.
    Als ik voor mezelf spreek, ik gaf toe deze zwangerschap op 8 dpo. Deze was negatief.
    Toch 9 dpo weer getest want ik bleef nieuwsgierig en hij was positief!
    Bedenk voor jezelf wil je het weten voor NOD met het risico dat je alsnog ongesteld kan worden .
    Voor NOD gaat er best vaak toch nog iets mis.
    De een wil dit niet weten de ander calculeert dit in met vroeg testen.
     
  4. Kelsey

    Kelsey Bekend lid

    29 sep 2011
    559
    292
    63
    Moeilijk om jezelf in te houden hè. Ik had 9 of 10 dpo echt een heel licht tuurstreepje. Bijna niet te zien. Heb toen op 11/12 dpo nog een keer getest en een duidelijk streepje:) als je kan zou ik zeker een paar dagen wachten, maar ik weet hoe moeilijk het is!
     
  5. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    3 dagen na vermoedelijke innesteling testte ik positief :) ik was toen 10dpo, ik testte elke ronde op 10 dpo, maar tot nod wachten is beter hoor :)
     
  6. Aanoniemous

    Aanoniemous Fanatiek lid

    15 feb 2016
    1.546
    962
    113
    Vrouw
    Ik testte met 8dpo in de middag positief :p
     
  7. Mila2018

    Mila2018 Niet meer actief

    Ik testen met 10dpo een tuurstreep...de strepen liepen op tot nu 13dpo...vanmorgen een digitale gedaan en die zegt niet zwanger pff dus nog geen duidelijkheid.

    Ik zou proberen te wachten hoe moeilijk ook. Want ik wou dat ik gewacht had...
     
  8. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.607
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Als jij denkt dat het gisterenavond de innesteling was, dan zou je overmorgen een test kunnen proberen :)
     
  9. lovejay

    lovejay Bekend lid

    19 sep 2014
    728
    455
    63
    Bleghh, teleurgesteld. Misschien ben ik op zoek naar positieve woorden, ik heb geen idee.
    Vandaag getest maar negatief op 11/12 DPO. Al mijn zwangerschappen had ik al vroeg positief getest en nu dus nog negatief. Al weet ik wel dat ik bij de 1e een latere innesteling gehad maar goed vorige 2 keer dus al vroeg en nu dus niet.

    De hoop is nu wel een beetje ver te zoeken, zou mijn lichaam er misschien iets langer over doen na mijn miskraam??!!
    Mijn lh piek was woensdagochtend 6 maart. Ik weet dat alles nog kan maar ik word er wel onzeker/onrustig van.

    Zijn er meer mensen die in 1e ronde na een miskraam pas later positief getest hebben? Of Maak ik mijzelf nu gek???
     
  10. lovejay

    lovejay Bekend lid

    19 sep 2014
    728
    455
    63
    Hier net ongesteld geworden na 28 dagen.
    Op naar de volgende ronde.
     
  11. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Balen. Hopelijk de volgende ronde raak. Ik denk altijd maar zo: vroeg of laat testen verandert niets aan de uitslag. En je hebt niks van tips van anderen want je wéét het allemaal. Bij eerste had ik geen testdrang en testte ik op 16dpo met een mooie knaller (dagelijks daarna tot de 3+ verscheen). Dit keer had ik geen geduld en ben ik vanaf 9dpo (ieniminie tuurstreep, maar dit kon ook nog Ovitrelle zijn) elke dag gaan testen tot 16dpo.. Gister werd ik onzeker en heb ik een digitale gedaan. Nu stop ik met testen want die gaf 3+. Doe gewoon wat jou op dat moment het beste lijkt.
     
    lovejay vindt dit leuk.
  12. mom2be88

    mom2be88 Bekend lid

    14 mrt 2016
    652
    165
    43
    Hier op 8dpo licht positief (beide keren) 10dpo was het heel duidelijk positief. Ligt ook aan wanneer de innesteling plaatsgevonden heeft. Je kunt altijd een gokje wagen op 8dpo maar je moet er wel rekening mee houden dat het negatief kan zijn terwijl je een paar dagen later misschien wel positief test
     
  13. mom2be88

    mom2be88 Bekend lid

    14 mrt 2016
    652
    165
    43
    Oh zie net dat je ongesteld geworden bent. Balen :(
     

Deel Deze Pagina