Testdrrrrang!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ennovy, Nov 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Floortje90

Floortje90 Actief lid

Sep 25, 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Wiesss ik zie hem! Snap dat je blij bent hoor na die rollercoaster ik duim voor een plakbeeb!

Ja leuk he Wendy Blesing, doen alsof er niks is:D

2. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

Nov 1, 2014
    1,019
    28
    48
    Female
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Jeeeej wiessss :)

3. babywonder

babywonder Actief lid

Dec 6, 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooww ziet er goed uitttt wies! Gefeliciteerdd!

Ik heb vandaag het eerste rood gespot helaas :( :(
    Had er stiekem zo op gehoopt deze maand; ik zit nu echt even in een baalmomentje....

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Wiesss! Ja ik zie ook wat! Een voorzichtige felicitatie hoor :)

@babywonder aah niet leuk, knuffel voor jou!

5. Montgommery

Oct 19, 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag Action testen gekocht. Tegen beter weten in, maar met hoop dat mijn vermoedens bevestigd worden, ga ik morgenochtend een testje wagen. Normaal test ik samen met mijn vriend, maar ik ga nu ook tot de groep van stiekeme testers behoren. Morgen zit ik op 11 dagen na ovulatie.

6. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Spannend montgommery!

7. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    Thanx meiden.
    Spannend montgommery .
    Ow nee babywonder:( knuffel voor jou

8. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

Nov 1, 2014
    1,019
    28
    48
    Female
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Balen babywonder!

Spanning en sensatie Montgommery!
    Wij willen test ziennnn :)

9. Mama007

Mama007 Actief lid

Oct 22, 2014
    156
    0
    0
    Spannenddddd zegggg.... allemaal.
    Ik wacht op me noddddd...
    Dagen gaan zo langszaam....

10. Ennovy

Ennovy Bekend lid

Jan 7, 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    WHAAAAAAAAAAAAAAAA ik word knettergek hier!!! Avondje naar de bioscoop( Gooische vrouwen, hilarisch!! ) en ik zie dat ons aller Wiesje een tweede streep heeft!! Zat zowat te gillen achter de pc!! Mark zegt: Wat is er pop??? Ik : WIES IS ZWANGER!!! "Huh, wie?"
    Zucht, een hele wereld waar Mark niets vanaf weet. Heb soms het gevoel dat ik laatste 2 maanden een dubbelleven leid :D

Maar Wies, dit is heel, heel, heel, heeeeeeeeel goed nieuws!! Zo lang bezig en dan nu, met ons als getuige, een tuurstreep! Wat lief dat je dat voor ons bewaard hebt pop!!
    En tuurlijk, het is nog pril, kan nog fout gaan, bladibladiblaa, maar het allermoeilijkste level heb je al gespeeld! Dus ook al kan er nog van alles mis gaan, jij bent voorbij start! Je gaat doorrrr voor de tweede ronde!! Whoephoep!
    (nooit gedacht dat ik zo happy kan zijn, de week dat ik ongesteld werd!!)

Babywonder, bij jou een dikke vette PIEP!! En voor jou een dikke vette KUS!

MamavanHayden: Foto??

Vlinderen: Kan van alles zijn meid! Van innesteling tot beginnende menstruatie. En schijnzwanger ben je niet zo maar hoor! Je lichaam kan je flink voor de gek houden, maar schijnzwanger is wel even heftiger. Welkom in de heftige tijd die zwanger worden heet...

Montgommery: Ja we zijn de A.T.....De eerste maanden van mijn eerste zwangerschap wachtte ik altijd tot een moment dat Mark er bij was. Nu zit ik stiekem te piesen als hij juist niet thuis is. ;)
    Hou ons op de hoogte morgen!

Laura, dat was ik van de aderen, tepels, grote enz. Ja ik doe dat weegschaal-moment ook met mijn handen :D En ook Mark moet regelmatig verplicht kijken. En als hij dan ( eerlijk) zegt: Nou....volgens mij niet....Dan kan ik nog pissig worden ook! In wat voor monsters zijn wij veranderd??
    En blij zijn met misselijke vlagen, rommelende darmen, branderige ogen, winderigheid, opgezette buik....HOE ERG!! Als we straks na onze ( hopelijk!) zwangerschap weer met beide benen op de grond staan, worden wij ( en onze partners) ècht niet blij van die on-charmante en lastige kwaaltjes.

Leuk een hond!! En een donker bruine Labrador is zooo mooi! Fijn ook dat hij in de familie kan blijven. Voor je ouders ook super!

Ja behandeling is duur man...Ze zei dat je waarschijnlijk wel 70% terug kan krijgen, maar je moet sowieso eerst alles betalen. Ziekenhuis wordt inderdaad helemaal vergoed. Dan maar mooi daar heen!
    Moet vrijdag naar de huisarts, dus wil me van te voren nog even inlezen over iui!

Mama007: Het schiet op!!! Hoe voel je je??

Nou meiden, ik ga slapen! Zit als een josti op die toetsen te rammen, vol passie. Mark zegt: Man, wat zit je weer een verhaal te typen :)!

Oh nog even dit............

WIES HEEFT TWEE STREEPJES, WHIEHOEHAAAAAAA!!

Liefs,
    Yvonne

11. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    Hahaha yvonne wat een onwijs leuk en lief berichtje. Ik ben nu al klaarwakker en dat terwijl mijn slaap me heilig is haha. Mijn man konhet gisteren niet voor zich houden heeft het precies een half uur later al tegen mn vader verteld haha. Dusmn ouders broer en 2 beste vriendinnen weten het al maar goed deel sowieso altijd alles met hun dus dit kwamen ze sowieso snel te weten.

12. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Yvonne gaat los haha
    Dat dubbelleven ken ik wel ja 😳
    Ik zit hier ook soms hardop te reageren en zie dan iemand verbaasd staren.. Hij doet het er maar mee 😝

Inmiddels dag twee en we wachten af

13. Mama007

Mama007 Actief lid

Oct 22, 2014
    156
    0
    0

14. Sabo

Sabo Bekend lid

Nov 30, 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Nee nog niet ongi..

15. Mama Aapje

Mama Aapje Actief lid

Mar 6, 2013
    133
    1
    18
    NULL
    NULL

He meis,

Heb je ook een foto??
    Kunnen we even met je meekijken!

Liefs,

16. Montgommery

Oct 19, 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat ben ik stom! Test mislukt...
    Het nadeel van het stiekeme testen is dat je van tevoren niets klaar kan leggen. Dus ik net uit bed omdat ik moest plassen, sta te wiebelen als een malle omdat ik zo nodig moet en de verpakking niet open krijg. Plas ik op de verkeerde kant van de absorptie strip! Nu moet ik weer wachten tot morgenochtend...zucht...sukkel...

17. Montgommery

Oct 19, 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha toch nog gelukt. Mijn blaas was blijkbaar nog niet helemaal leeg, dus snel in een glas geplast (die ik nu 100X ga schoonmaken alvorens ik er weer uit durf te drinken, of misschien laat ik hem per ongeluk stuk vallen ;) )
    Maar ondanks dat ik de test vanuit alle mogelijke posities heb bekeken helemaal niets te zien, niet een een tuurstreep. Dat wordt dus nog verder geduldig afwachten.

18. Mama007

Mama007 Actief lid

Oct 22, 2014
    156
    0
    0
    Ahhh nee, ik ging inwendig kijken en zag roze...
    Pffff oke tis over deze maand!!!!

Volgens mij word ik nooit zwanger...meer.
    Dus 2e iui ook
    Mislukt!

19. Montgommery

Oct 19, 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is balen mama007...
    Die zin "Volgens mij word ik nooit zwanger...meer." klinkt me heel bekend in de oren. Sterkte...en ik zeg toch nog 'het komt goed!'

20. Mama007

Mama007 Actief lid

Oct 22, 2014
    156
    0
    0

Jammer van je test, maar het zal wel goed komen jij bent teminste nog niet ongesteld. Ik duim voor je.

Ja zwanger worden is echt drama, denk dat het niet is weggelegd voor mij een derde kindje. Ik ben er echt verdrietig...
    Ik ga er echt goed over nadenken of ik weer de gyno ga bellen als ik echr ongesteld word.

Xxxx

Share This Page