Testen blijven heel licht. Ervaringen gezocht (positieve en negatieve)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Saartje1993, 30 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje1993

    7 dec 2021
    87
    23
    8
    Vrouw
    Hallo dames,

    Vandaag is mijn NOD. Voorlopig geen krampen of bloed te bespeuren. Ook de pijn die ik heb als ik naar het wc ga (door endometriose op mijn darmen), blijft voorlopig uit.
    Nu heb ik al sinds vorige zondag (24/04) heel lichte streepjes op mijn zwangerschapstesten die niet oplopen.
    Zowel mijn man als ik hoeven niet heel erg te turen, we zien ze wel gewoon.
    En ze zijn echt roze, niet grijs.
    Maar ze lopen dus niet op. Ik weet het: dit is waarschijnlijk geen goed teken: mijn pil die ik moet beginnen nemen omwille van operatie endometriose in juni én de maandverbanden liggen al klaar. Ik ben dus zeker realistisch, maar: nu vroeg ik me toch af wat jullie ervaringen zijn? o_O

    Is dit sowieso een slecht teken?
    Zijn er dames bij wie de testen ook eerst licht bleven maar na een tijdje toch nog donkerder werden?

    Ik vermoed dat als ik mijn menstruatie krijg de streepjes wel snel zullen verdwijnen.
    Ik ben dus niet op zoek naar hoop, maar eerder gewoon naar zowel positieve als negatieve ervaringen ...
    Vandaag niet meer getest, omdat ik de lichte streepjes wat beu ben :rolleyes:

    Bedankt alvast om mijn berichtje te lezen.
    Ik probeer er een bestandje bij te zetten van de testen, maar het is moeilijk om de streepjes op foto te krijgen.
    In het echt zijn de streepjes duidelijker zichtbaar en echt roze :)
    de bovenste is van 25/04 (mss wat moeilijk te vergelijken omdat deze wat gelig is), de onderste van 27/04.
    Ik heb deze testen ook na mijn vorige bbz gedaan en toen waren ze volledig wit.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Roosje67 vindt dit leuk.
  2. Fruity90

    Fruity90 Fanatiek lid

    16 jan 2022
    2.662
    3.935
    113
    Vrouw
    Als ze al sinds zondag niet duidelijk oplopen denk ik niet dat het goed is. Bij een goede zwangerschap had het nu dan wel echt goed duidelijk moeten zijn.

    Eigen ervaring: Ik had rond NOD hele lichte niet oplopende testen (zie bijlage). Uiteindelijk 6 dagen na NOD ongesteld geworden.
    Helaas 1.5 week daarna weer een bloeding gehad en een duidelijk positieve zwangerschapstest, sta nu onder controle voor een mogelijke bbz/zol.

    Als ik jou was zou ik over een aantal dagen weer om te zien of het op/afloopt.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Sugarsnap

    Sugarsnap Actief lid

    8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    Ik zie tot mijn spijt zelfs heel weinig tot niets op de tests die je hebt meegepost. Zelf heb ik voor deze zwangerschap een vmk gehad met 5w3d en die testen waren helaas zelfs wat duidelijker dan degene die jij nu post.. maar die liepen ook niet op. Na bloedverlies met stolsels gaf na een week de digi ook niet zwanger aan ipv 1-2 de week ervoor.

    Maargoed.. on the brightside.. die vmk heeft wss wel "de weg vrijgemaakt" voor huidige zwangerschap, meteen de cyclus erna.
     
  4. Saartje1993

    7 dec 2021
    87
    23
    8
    Vrouw
    Bedankt voor je antwoord!
    Ik denk inderdaad ook dat de kans groot is dat het niet goed is.
    Heb vorige ronde ook een bbz gehad waarbij mijn hcg toch heel traag bleef stijgen.
    Ik weet dus hoe je je voelt op dit moment :(
    Heel rot voor je!
    Ik hoop dat het vanzelf natuurlijk opgelost w en je snel zwanger mag worden in een volgende ronde! :$
     
  5. Saartje1993

    7 dec 2021
    87
    23
    8
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie!
    Blij te horen dat het bij jou dan inderdaad de weg heeft vrijgemaakt ;) Gefeliciteerd!
    Ikzelf mocht nu nog een ronde proberen voor de operatie.
    Dus zal helaas niet meteen zwanger zijn erna.
    Heb vorige ronde ook net een bbz gehad en daarvoor ook al een miskraam.
    Dus believe me, ik durf niet meer zomaar te hopen!
     
  6. Roosje67

    Roosje67 Actief lid

    13 nov 2021
    479
    277
    63
    Vrouw
    Ik heb dit helaas ook gehad. 1 week lang liepen mijn testen niet op. De streepjes gingen ook niet weg, ze bleven gewoon hetzelfde. Ik teste met 3 weken en 4 dagen al positief. En de streep was wel wat donkerder dan bij jou. Met 5 weken begonnen mn testen ineens op te lopen en met 6 weken had ik een knaltest. Helaas was dit een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik had wel gewoon zwangerschapssymptomen en geen buikpijn en bloedverlies. Dit kwam pas met 6,5 week.
     
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.398
    14.990
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je enig idee wanneer je eisprong was (ovutesten gedaan) of hoe lang je lf is??
    Ik vind de testen er niet echt positief uitzien namelijk en ben dus even op zoek hoeveel dpo je 24-4 was.
     
  8. Saartje1993

    7 dec 2021
    87
    23
    8
    Vrouw
    Hmm, hier was ik al bang voor. Ik heb ook net een bbz gehad en ook een niche van de keizersnede waardoor ik hier al iets meer kans op heb.
    Ik hoop eigenlijk dat mijn menstruatie vandaag gewoon komt en de streepjes verdwijnen :(
    Wil niet nog eens opnieuw elke 3 dagen in het ziekenhuis zitten en blauwe armen van al het bloed trekken.

    Bedankt om je ervaring te delen! Hopelijk ben je snel terug zwanger :)
     
    Fruity90 en Roosje67 vinden dit leuk.
  9. Sugarsnap

    Sugarsnap Actief lid

    8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    Ik reageer gelijk even op deze mee... Ik snap je gedachte heel goed.. want zolang er streepjes blijven blijft er ergens in je hoop. Ik had dat destijds ook en werd tevens "gek" van initieel maar druppels bloed ipv een doorzettende vmk.

    Het was totaal ongepland hier, maar als het dan toch gebeurd.. wel welkom.. vandaar ook de ronde erna maar meteen opnieuw geprobeerd.

    Als het niet goed zit gun ik je in elk geval alsnog heel snel wel een plakbeebje in je buik en wens ik je alvast heel veel succes met de operatie.

    Al gun ik je natuurlijk uiteraard ook dat er toch nu een wondertje groeit..
     
    Saartje1993 vindt dit leuk.
  10. Saartje1993

    7 dec 2021
    87
    23
    8
    Vrouw
    Ik heb zowel getempt als ovulatietesten gedaan en daaruit kwam dat 15 april mijn eisprong was. Ik ben nu dus 15 dpo.
    Ik weet dat het op de foto niet goed zichtbaar is (ik zie het zelf eerlijk gezegd ook amper op de foto, zeker na uploaden), maar er staan echt wel roze streepjes. Heel licht weliswaar, maar echt roze. Zowel mijn man, als ik, als een vriendin zien ze best wel 'duidelijk'.
    Ik hoop gwn dat ik snel mijn menstruatie krijg en de lichte streepjes verdwijnen...
     
  11. Saartje1993

    7 dec 2021
    87
    23
    8
    Vrouw
    Er is me min of meer verzekerd dat ik na mijn operatie vlotter zwanger zou moeten worden, dus daar ga ik voor :)
    Hier zijn we nu toch al iets langer dan een jaar ah proberen voor een 2e. En dat terwijl het eerste kindje zo vlot ging :)
    Maar het feit dat mensen zoals jij dan reageren dat ze snel na een bbz toch terug zwanger werden geeft me hoop en ben oprecht blij voor je! :)

    Bedankt meid!
     
  12. Roosje67

    Roosje67 Actief lid

    13 nov 2021
    479
    277
    63
    Vrouw
    Ik begrijp je helemaal. Ik hoop ook voor je dat het niet weer een bbz is. Vreselijk om dat mee te maken. Ook mijn grootste angst om weer een bbz te krijgen. ):
     
  13. Selina26

    Selina26 Bekend lid

    27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Vorige maand had ik 5 dagen voor NOD positief getest en kreeg ik een week lang testen die niet opliepen. Dit is uitgelopen op een vroege miskraam en was mijn 18!de zwangerschap. Ik heb 1 dochter (13de zw) en 2 zonen (14de en 17de zw). Ik heb in totaal 13 miskramen en 2 EUG's gehad. Vorige week testte ik 1 dag voor NOD positief met een AH test en op NOD 1-2 weken zwanger met de ClearBlue. Ik doe om de dag een AH test en die lopen volgens mij wel mooi op. De laatste test heb ik vandaag gedaan. Ik ben nu 4+2 maar het blijft spannend. Houd hoop. Ik hoop dat dit beetje iig blijft plakken. Overigens gaf mij CB van gisteren 2-3 weken aan dus die loopt ook op.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    margarethd vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina