Zwangerschapstesten blijven licht positief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Palmpje, 13 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.573
    6.546
    113
    Vrouw
    Op 1 november heb ik een 4 daagse embryo teruggeplaatst gekregen. Vandaag is mijn testdag vanuit de kliniek, maar ik ben al aan het testen sinds afgelopen zondag. Op de predictor verscheen binnen afleestijd een lichtroze 2e streepje. Voor 13 dpo vond ik hem erg licht, maar misschien maak ik traag hcg aan, of is de embryo later ingenesteld? Vanaf zondag ben ik elke dag gaan testen en tot mijn verbazing bleef de streep hetzelfde. De kliniek gister gebeld en zij gaven aan dat ik vandaag de clear blue moest doen en die uitslag zou dan doorslaggevend zijn. Deze heb ik gister al gedaan (geduld was helemaal op) en gaf niet zwanger aan. Vanmorgen weer met de predictor getest, en ja hoor, weer zo'n zelfde streepje!

    Wat betekent dit? Ik word er best onrustig van. Er moet iets zitten, anders zou ik geen 2e streepje zien toch? Vandaag ga ik ook de kliniek dit weer voorleggen, maar zou echt graag willen weten of iemand hier ook ervaring mee heeft?

    3B80CA28-21FA-451A-93A1-A7421E2BB8C4.jpeg
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.569
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Ik ben bang dat het een biochemische zwangerschap is en dat daarom het hcg niet afloopt.

    Wat ook nog kan is dat er een diapauze plaatsvind momenteel waardoor de testen niet verder oplopen maar dit na een paar dagen ineens weer gaat doen.
    Dit komt echt niet heel veel voor.
     
  3. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Bij mij was dit nooit goed eigenlijk.. Ik werd dan een paar dagen later alsnog ongesteld.
     
  4. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.573
    6.546
    113
    Vrouw
    En als het een biochemische zwangerschap is, wanneer kan ik dan afloop verwachten? Enig idee?

    Normaal gesproken zou gister mijn laatste dag zijn dat ik Utrogestan moest gebruiken. Heb het vandaag toch nog gebruikt, durf niet te stoppen.. Heb de kliniek ook al het verhaal + foto gemaild. Ben erg benieuwd naar wat zij erover zeggen.
     
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.569
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Dat is weer bij iedereen anders, maar vaak wel met een paar dagen.
     
  6. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.573
    6.546
    113
    Vrouw
    Begin nu wel krampen te krijgen.. misschien dat de menstruatie er dan toch gaat komen.
     
  7. sedese

    sedese Fanatiek lid

    23 sep 2009
    1.674
    936
    113
    Vrouw
    Bij mij was het biochemisch en had na 5 dagen aflopende testen. Predictor liet net zulke strepen zien als bij jou en clear blue bleef niet zwanger aangeven. Ik hoop voor jou dat het goed gaat, duim voor je!
     
  8. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.573
    6.546
    113
    Vrouw
    Ah ja, heel vergelijkbaar dus! Ik heb ook geen hoop meer dat het wel goed zit hoor.. maar dit is wel onzeker zo.
     
  9. laney

    laney Actief lid

    2 okt 2009
    335
    72
    28
    Het kan beide kanten op. Ik heb na terugplaatsingen vaker zo’n testen gehad en uiteindelijk toch ongesteld geworden.. vaak wel een paar dagen overtijd in die situaties. Maaaar.. ik ben nu 12 weken zwanger en op de dag dat ik ongesteld moest worden had ik ook maar zo’n lichte test. Dit was wel een spontane zwangerschap maar het belangrijkste is dat de testen de komende week donkerder worden.
     
    Palmpje vindt dit leuk.
  10. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.573
    6.546
    113
    Vrouw
    Wat goed dat je spontaan zwanger bent geworden. Gefeliciteerd!

    De kliniek geeft aan dat ik een bloedtest moet doen. Morgen meteen werk van maken :) Mijn testen lopen tot nu toe niet op, maar ook niet af. Gebruik ook nog de utro en normaal gesproken word ik dan ook niet ongesteld. Blijft wel spannend zo hoor!
     
  11. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.526
    26.074
    113
    Vrouw
    Ik had ook gelijk blijvende lichte maar goed zichtbare testen, geen afloop gezien, maar bloedverlies begon na paar dagen (en heb daarna ook niet meer getest was overduidelijk dat t fout was gegaan)

    Ik gebruikte geen utro verder dus vandaar dat bloedverlies spontaan kwam. Vond t ook wel fijn, wist dat t niet goed zat dus was fijn dat het complicatieloos opgeruimd werd.
     
  12. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.573
    6.546
    113
    Vrouw
    Misschien ben ik eigenwijs.. ben al vanaf zondag dagelijks aan het testen. Kan t ook niet laten. Ben blij als ik duidelijkheid heb!
     
  13. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.526
    26.074
    113
    Vrouw
    Ik heb ook lang getest hoor hihi, hele reeks gebruikt. Maar na start flinke hoeveelheid bloedverlies/stolsels/zware krampen gestopt met testen.

    De onduidelijkheid is zo naar, helemaal als je zelf gevoelsmatig al denkt: nee dit voelt niet oke
     
  14. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.573
    6.546
    113
    Vrouw
    Ik snap dat je dan stopt met testen ja..

    Mijn gevoel gaat nog wel alle kanten op hoor. Maar ik neig wel het meest naar de negatieve kant. Misschien ook wel zelfbescherming? Hopelijk heb ik snel de uitslag van de bloedtest morgen!
     
  15. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.526
    26.074
    113
    Vrouw
    Ik hoop het ook! Ik had die uitslag vaak al binnen een paar uur in mijn online dossier
     
    Palmpje vindt dit leuk.
  16. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.573
    6.546
    113
    Vrouw
    De assistente gaf aan dat ik morgen op zijn vroegst kan laten bloedprikken, ze moet het eerst overleggen met de huisarts, en de mijne is er vandaag niet. Ze had ook geen idee hoe lang het lab er vervolgens over doet tot ik de uitslag krijg. In ieder geval niet dezelfde dag zei ze.. Ze vond het ook gek dat de kliniek mij naar de huisarts verwijst. Handig dit..
     
  17. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.569
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Nou lekker dan.
    Kan je niet bij de kliniek laten prikken dan?
     
  18. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.573
    6.546
    113
    Vrouw
    Misschien wel, maar liever bij mij in de buurt. Totaal een uur rijden voor bloedprikken als het ook dichterbij kan vind ik ook weer zo onnodig. Maar als ik daardoor de uitslag sneller kan krijgen, heb ik het er graag voor over. Word om half 10 teruggebeld door de kliniek. Ben benieuwd.
     
  19. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.573
    6.546
    113
    Vrouw
    @RoGiJuLi
    Als ik kijk naar de hcg waarden dan kom ik dit tegen:

    4 weken 5 – 426
    5 weken 18 – 7,340

    Dan zou er dus nog hoop voor me zijn, toch? Of moet ik me maar niks meer inbeelden..
     
  20. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.569
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Lullig gezegd... 1 x prikken zegt nog niet zoveel helaas (mits de uitslag <5 is).
    Je zou dan maandag nogmaals moeten gaan prikken om te kijken of het uberhaupt wel oploopt ;)
     

Deel Deze Pagina