Zwangerschapstesten lopen niet op

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door PieterKonijn, 10 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Ik voel me vreselijk :(

    Na een missed abortion met een nasleep van 3 maanden waren we zo blij met een positieve test!

    Alleen... vandaag weer met Kruidvat 2v5 getest voor oploop en ik zie eigenlijk helemaal geen oploop. Een predictor heb ik niet meer in huis.

    De lijntjes zijn sowieso ook ontzettend licht op de Kruidvat-testen, terwijl ik de lijn op de predictor (express) best duidelijk vond.

    Is dit slecht nieuws meiden? Alweer?

    Soms ben ik zo bang dat een kindje ons gewoon helemaal niet gegund is. :$

    Ps: ik had een positieve ovulatietest op CD13 (25 oktober).
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Ps: na uploaden blijft er al helemaal niks over van die Kruidvat-lijntjes..
     
  3. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Je testen zijn inderdaad wel erg licht en zie niet echt oploop helaas:(
     
  4. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Het is lastig te zien op deze foto's maar volgens mij is hij wel ietsje donkerder geworden maar snap wat je bedoelt. Heb je ook nog een foto van iets dichterbij genomen? En geen predictor meer in huis?
     
  5. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Die kruitvat testen laten sowieso geen duidelijke strepen zien in een vroeg stadium. Zou even een predictor halen en dan kijken hoe de oploop dan is. Misschien ook met dezelfde urine
     
    PieterKonijn vindt dit leuk.
  6. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Nee dichterbij stelt hij helaas niet scherp! Echt vervelend. Een predictor heb ik niet meer. Zal ik die kopen en die dan morgen doen?

    Ik heb de urine helaas niet meer, voel me daar nu ook wel stom over. Doet Kruidvat dit vaker? Ik vind het verschil tussen Kruidvat en predictor ook wel groot.

    Misschien dat ik inderdaad maar een predictor moet halen voor morgen...
     
  7. Frullie

    Frullie Actief lid

    24 jul 2015
    296
    255
    63
    Wat ontzettend vervelend die onzekerheid. Ik vind helaas voor 13dpo en 15dpo de streepjes te licht, ik hoop dat ik het mis heb....sterkte
     
  8. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik zou zeggen haal een predictor en negeer de de Kruidvat testen.
     
    dreumesje, Zonnetje19 en PieterKonijn vinden dit leuk.
  9. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Bedoelde eigenlijk testen met de urine zelfde tijd, als je morgen een predictor test haalt dan zal er een mooie oploop in te zien zijn.
     
  10. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik vind het er ook niet hoopvol uit zien:(
    Je zou idd nog even een predictor kunnen proberen.
     
  11. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Thanks voor al jullie reacties!

    Ik probeer vandaag een predictor te halen en doe dan morgenochtend nog een test.

    Wat een stress zo, echt niet leuk dit :$
     
  12. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Ps: dit was mijn oploop op de predictor vóór deze ellendige test van vandaag. Eerste zeer licht positieve test op 11dpo.

    Ik dacht dus eigenlijk dat het goed ging tot vandaag. :(
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Update: inmiddels is de test van vandaag donkerder opgedroogd. Nu wordt het helemáál een vaag verhaal. :$ Ik denk dat er inderdaad geen andere optie is dan een predictor doen morgen. Wat een stress, wat een stress...

    Hier nog een foto. De foto's van de oploop vóór vandaag staan in mijn vorige post.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ik zie op je laatste foto’s wel een kleine oploop, maar ik twijfel of de oploop genoeg is in vergelijking met je andere predictors.
    Hier liep de predictor tot eergisteren eigenlijk heel mooi op, superduidelijk roze lijnen, maar ook hier is het nu mis..
    Ik wil je niet gelijk bang of verdrietig maken, maar ik ben er bang voor dat het bij jou ook vroeg na de innesteling mis is gegaan. Je bent nu na nod en testte al vrij vroeg een lijn op predictor, die had dan nu al wel veel duidelijker moeten zijn :(
    Ik hoop heel hard dat ik het mis heb en dat je predictor morgen goed uitslaat!
     
    PieterKonijn vindt dit leuk.
  15. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Nee DCG wat onwijs balen! :(

    Ik ben ook bang dat het hier wéér mis is hoor. Zo ja, dan laat ik me doorverwijzen, want ik ben bang dat er dan iets niet in orde is.

    Ken je het miskraam/ma-groepje al op dit forum? Fijn topic met meiden die hetzelfde hebben meegemaakt. Misschien ook iets voor jou.
     
  16. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Hij is idd op de laatste foto wat donkerder maar niet veel. Kruidvat is sowieso niet best meer de laatste tijd. Hopelijk heb je morgen een duidelijkere predictor. :thumup:
     
    PieterKonijn vindt dit leuk.
  17. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Je zou dan idd kunnen vragen voor onderzoek, ookal is het maar voor je eigen gemoedsrust. Ik heb er ook over na zitten denken, maar wij willen het eerst nog een keer zo proberen aangezien wij sowieso al in de mmm zitten... ik heb toch nog maar voor 2 rondes medicatie dus zullen binnenkort toch terug moeten voor verdere behandeling.
    Ik zou morgen nog wel dezelfde predictor halen waar je de eerste keren mee getest hebt. Ik gebruikte de early en de oploop was zo goed, terwijl Kruidvat ook licht bleef. Ik denk zelf dat predictor gewoon super gevoelig is! Zelfs bij de huisarts was mijn test vrijdag negatief, dus smiddags weer predictor gehaald en die sloeg gelijk uit! Heel vreemd allemaal, terwijl ik gister al op de kV een extreme tuur had.. het verdwijnt dus heel erg snel, bizar!
    Het groepje ken ik niet, maar kan weleens zoeken.. heb wel ook een heel fijn nod groepje hoor...
    Ik blijf nog even voor je duimen hoor en zal wachten op je resultaat morgen op de predictor ❤️
     
  18. Flowerlisa

    27 aug 2019
    80
    80
    18
    Vrouw
    Op de predictor zie ik wel een lijntje hoor! Maar klopt je aantal dpo wel? Kan het niet dat je eisprong later was en daarom die van Kruidvat minder laten zien? Anders als je zekerheid wilt, bij de ha gaan voor een bloedonderzoek?
     
  19. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ik denk dat dit een biochemische zwangerschap is :( erg verdrietig zeker na je ma maar dat komt helaas heel vaak voor en zou me nu niet teveel zorgen maken meteen. Vroeger zou je dit niet eens geweten hebben omdat je dan pas week na nod testte en je dan gewoon iets later ongesteld zou worden. Dit komt echt heel vaak voor en je ma is superveel pech. Ik heb echt goede hoop voor je dat je zo snel weer zwanger bent, zal het snel weer raak zijn en dan heb je (vanaf 21 dpo want daarvoor "tellen" ze officieel niet) echt 75% ofzo kans dat het goed gaat net als ieder ander. Mocht het weer misgaan dan zou ik zeker vragen om herhaalde miskraam onderzoek.
    Voor nu hoop ik dat t misschien toch trage hcg aanmaak is en zou het bij 1 merk houden. Heel veel succes
     
    PieterKonijn vindt dit leuk.
  20. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Ja het zou kunnen. Ik denk niet zozeer een late eisprong, maar een late innesteling kan misschien wel. Ik had op 11dpo een héél lichte predictor, en die is daarna wel netjes opgelopen.

    Naar de huisarts gaat helaas niet, ik zit juist nu precies tussen 2 huisartsen in. :( Uitgeschreven bij de oude en nog in het inschrijfproces bij de nieuwe. Erg onhandig dus.
     

Deel Deze Pagina