Hai meiden, Testen is niet meer nodig, want de hebben mij bezocht. Op naar ronde 7! Bianca, hoe is het met jou??? Succes voor jullie die nog in de race zijn deze maand!!!!! Liefs, Anouk.
hey anouk, balen zeg dat ze toch zijn komen die op naar de volgende ronde! ik heb er vanmorgen toch maar een testje gedaan, werd helemaal gek van mezelf! maar helaas, negatief!! nu maar hopen dat de ongi snel doorzet!!! kan ik met jullie mee naar de volgende ronde! maar als ik het zo bekijkt is er nog geen spoor te bekennen liefs bianca
Hoi, Jammer Anouk, nieuwe ronde nieuwe kansen. Bianca, dat is ook naar maar ik had vorige maand ook wel testen maar steeds nagatief tot na 7 dagen overtijd de ongi kwam. Maar nu was ik precies 28 dagen. Groetjes Anna.
Bedankt meiden! Bianca: jammer meid!! Ik had het voor je gehoopt, maar volgende maand weer een nieuwe kans! Ik duim voor je dat je ongi snel doorzet. Liefs, Anouk.
Altijd weer een tegenvaller hè, probeer er niet te veel aan te denken en vol goede moed het nieuwe jaar in!