De titel zegt het al.. Wie heeft er getest met de kruidvat casette voor NOD? En was hij positief? Of negatief maar wel zwanger? Of negatief en niet zwanger?
Hallo, Geen idee...heb er wel ervaring mee...maar ik heb ook getest voor NOD met kruidvat cassette...maar die was negatief. Dus daar heb je niet veel aan!
Panda toch een beetje ongeduldig geworden hahah? hoeveel testen heb je gehaald anders doe je morgen ochtend een testje om de meeste zenuwen en stress te ontnemen want mocht je zwanger zijn is dit weer niet goed voor de beeb Ik duim iig wel met je mee
Haha ik wil nuuuuuuu testen Ben op dit moment zoooo ongeduldig! Maar echt enorm bang voor teleurstelling.. Zo bang voor mijn ongi.. Dat ik liever test om van die stress af te zijn.
Ik heb op 11 dpo positief getest met testen van het kruidvat. (de cassette is beter dan de duurdere test van het kruidvat want die waren niet zo duidelijk)
Ja meestal al een paar dagen voor mijn nod! Eén keer vier dagen (of was het nu drie?) en een keer twee (of was dat nu drie?) dagen voor nod. Ik raak ervan in de war Allebei de keren duidelijke strepen.
Pooh, gewoon testen Je hebt er 2. Of nu testen, of morgenochtend. En dan de andere pas wanneer je overtijd bent. Maar morgenochtend heb je meer kans he. Verstand vs gevoel ... jij gaat zo testen
en ook al test je negatief dan is wel de meeste spanning eraf en een des te groote verassing als hij dalijk over 1 weekje wel positief is.
Zie een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag streepje.. En nee, kan hem vast niet op foto krijgen
Wow korte cyclus achteraf meid? En hij is zoooo enorm vaag dat ik geen hoop heb hoor.. Laat mijn banner nog lekker staan!
Haha zo zou ik hem niet noemen.. Voor mij is hij negatief.. Moest ook echt in het licht voor het raam kijken wou ik wat zien hoor.
Sniffy van harte! Je bent zwanger! Pandabeertje nog even spannend zeg. Ik hoop dat het streepje over twee dagen beter te zien is [-o<