He dames, Ik had wat op hyves gelezen dat er iemand th een doptone heeft. Nou heb ik ff op internet gekeken en heb wat gevonden. http://www.babybeats.nl/ Via deze link kan er het een en ander over vinden. Ik wou dit ff melden voor de gene die het ook wel leuk lijken om th naar het hartje te kunnen luisteren en dus niet meer w8ten tot de vk. Gr Tam
Nou heb ik toch nog een vraag over een dopetone. De gene die je kan kopen voor thuis. Zijn die slecht voor het kindje of kan het geen kwaad?
een vriendin heeft er een uit Amerika meegenomen en ze heeft tot nu toe nog niets kunnen horen. Miskoop dus.. en frustrerend. Ze is aanstaande zondag uitgerekend. Ik weet niet welk merk en heb ook geen ervaring met angelsounds. groetjes
ik heb de angelssounds, gewoon van de kijkshop, en we kunnen het heel goed horen Ben er super tevreden over.
Heb bij de 1e ook dankbaar gebruik gemaakt van de angelsounds. Was erg leuk om hem in mijn buik gewoon thuis te horen. Nu hebben we het ook al geprobeerd maar is nog wat vroeg denk ik...Ik weet niet meer wanneer ik het bij de 1e kon horen thuis.
Hier hetzelfde verhaal Mijn man luistert soms even, want hij heeft de kleine nog niet gevoeld. Hij of zij stopt spontaan met bewegen als hij zijn hand op mijn buik legt
dat heb ik dus ook als me ventje de hand op me buik leg stopt de uk en zwemt die gewoon weg als er een harde bobbel zit lig die met rugje omhoog ventje doet had erop en weg is kleine meneer