Thinner / terpatine verf en zwangerschap

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Followyourdreams, 13 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Hoi dames ,

    Ben even een beetje in paniek , onze garage moest geverfd worden en gisteren had man lief verf gekocht , naarmate hij bezig was ( wel met deur naar keuken dicht en tuindeuren open ) dacht ik ga is even vragen welke verf dit is want me woonkamer begon aardig te stinken ..
    en jahoor meneer had maar even terpatine of thinner verf gekocht ! Man lief wist niet dat dit erg was .. maar is dit idd schadelijk voor mijn kindje als ik er zelf niet mee verf ?
    Ik ben maar naar bed toe gegaan zodat ik de lucht niet meer rook , maar toen werd ik vannacht 02:00 wakker en alles stonk er naar me hele huis werd er misselijk van .. gelijk na beneden en alles open gegooid Inc de buitendeur ..
    en volgens internet hielp een bakje melk dus dat maar in de garage neer gezet , helaas niet meer in slaap gevallen van mijn eigen onrust en angst door die rot verf !
    Zou het erg schadelijk zijn geweest ?
    Ik ben er niet bij in de buurt geweest maar de lucht rook je wel door het huis , vanmorgen was de geur zo goed als weg in huis .. maar nu maak ik me dus enorm druk :(
     
  2. K00

    K00 Niet meer actief

    Geen paniek.. Dit zal wel meevallen! Zolang je zelf niet heel je huis gaat verven. Goed dat je de deuren en ramen open gegooid hebt!
     
    Followyourdreams vindt dit leuk.
  3. Followyourdreams

    Followyourdreams Fanatiek lid

    10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Denk je ...
    na dag werken ruik ik nog steeds wel licht :(
     
  4. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    Die geur blijf je ook best wel even ruiken :) ik vind t zelf altijd lekker ruiken zo’n pas geverfd huis ;)

    Gewoon goed luchten :)
     

Deel Deze Pagina