Hallo, Zijn hier meer ouders van kinderen die een kindje hebben die helemaal gek is van Thomas? mijn zoon is er gek op en heeft een spoorbaan (de take along versie) die hij geweldig vind. Nu is hij volgende week jarig en wil hem graag een uitbreiding gaan geven, zit zelf te denken aan de Mijnenzet... Welke set adviseren jullie mij?
Hoi, hier ook 1 die gek is van thomas en ook de take a long versie zelf zat ik ook de mijnen of de kermis, ik heb gekozen voor de kermis geen seconde spijt van gehad ze kunnen 2 kanten ervan af, dus de helling en de achtbaan.... ook de ophaalbrug is erg in trek hier... hoop dat je er wat aan hebt groetjes en veel speelplezier enne alvast gefeliciteerd
Ik koop de Thomas-spulletjes bij iemand via marktplaats. Scheelt bendes in de prijs, en het is toch allemaal nog goed spul, omdat het zo degelijk is. Jelle heeft tot nu toe nog maar een simpel baantje met wat extra rails enzo, modderpoel, wasstraat, brug en verfhuisje. En een remise, ook heel leuk. Als ie 3 wordt (of grote broer, lijkt me ook een leuke gelegenheid) krijgt ie wel wat 'ingewikkeldere' dingen bij. Tot nu toe had ie namelijk nog niet echt het geduld om er leuk mee te spelen.
Ik heb vanmiddag het station en de mijnset gekocht op marktplaats, dit scheelt echt heel veel geld! Wat is dat spul duur zeg in de winkel, maar het is dan ook erg mooi spul! Mijn zoon vind het geweldig en kan er een tijdje mee zoet zijn. Die mijnset gaat hij super vinden, alle thomassen er af laten glijden e.d. Die ophaalbrug komt nog want die gaat hij ook prachtig vinden, maar ja er moet ook iets overblijven voor sinterklaas e.d.
wij hebben het bijna helemaal compleet, heb iedereen met verjaardagen, sinterklaas, kerst etc gevraagd iets van thomas aan te schaffen....nadat onze zoon geopereerd was, en niet mocht lopen, was het ideaal tijdverdrijf....nu is hij ruim 4,5 jaar en had ik de spullen op de speelzolder staan, en hij speelt er nog bijna dagelijks mee.... alle setjes zijn leuk, zoonlief speelt veel met de remise en de ophaalbrug....het is gewoon dankbaar speelgoed....
Bedoelen jullie de houten? Mijn zoontje heeft die met die metalen wagonnetjes en vind het helemaal geweldig, hij is binnenkort jarig dan willen wij ook wat uitbreidingsset kopen.
Nee we bedoelen de take along versie, de metalen versie met de kunsstof spoorbaan. Super leuk spul is het! Advertenties van Saskia uit Haaren , Noord-Brabant - Marktplaats.nl Heeft leuk spul en is niet duur, denk even een tip
Teun heeft er net weer 2 bij, Arthur en Lady, de laatste was in de aanbieding bij de intertoys...hij heeft ze bij elkaar gespaard door plassen op de wc en een groot A3 stickervel dan vol plakken...werkt prima moet ik zeggen..... nu wil hij het wagentje kevin hebben prima maar dan voor poepjes op het potje bedankt voor de tip, maar vond de prijs voor de treintjes niet veel schelen met de winkel en dan de verzendkosten ernog bij ja dan zijn ze duurder
Hihi, ja, bij haar heb ik ook gekocht inderdaad! Zij woont toevallig ook nog eens vlakbij hier, 5-10 minuten rijden, dus heb al 2 keer daar wat opgehaald, scheelt ook weer verzendkosten Ze heeft vaak nieuwe advertenties met weer allerlei verschillende treintjes en gebouwen, en rails.