thuiswerk

Discussie in 'De lounge' gestart door wendyd, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyd

    wendyd Actief lid

    5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    hallo ik heb een vraagje aan de gene van jullie die thuiswerk doen. ik zou het ook willen doen, maar dan geen telefoon ofzo, maar inpakken of ander zulk soort werk. ik zou het alleen maar doen als ik wel steeds werk heb, want op dit moment werk ik 2 dagen in de week, en mijn man is op maandagochtend en vrijdagochtend vrij om voor de kids te zorgen, dat was voor 1 jaar en nu gaat dat niet meer zijn baas wil het niet meer dus moet ik wat anders gaan doen onder schooltijd van de kids. maar er is niet zo snel wat te vinden wat aansluit binnen de schooltijden, dus dacht ik aan thuiswerk en hoeveel verdien je ermee per maand? voor mij zou het te doen zijn met minimaal 400 euro. groetjes wendy
     
  2. palmie37

    palmie37 VIP lid

    8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik lees even mee!

    Heb ook eens zo'n topic geopend maar denk niet dat je veel reacties krijgt waar je iets mee kan omdat zoiets te vinden erg moeilijk is en dan moet je ook nog zeker weten dat het betrouwbaar is.

    Sorry ik kan je dus niet helpen;)
     
  3. Quiliana

    Quiliana Actief lid

    21 jul 2010
    210
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Ik zat hier ook aan te denken, maar inderdaad wat palmie zegt, vind maar iets wat betrouwbaar is..die advertenties op internet vertrouw ik geen van allen.

    Misschien kan je bij het CWI vacatures voor thuiswerk bekijken of even informeren? dat zou ik doen.

    maar met inpakken en dergelijke heb je wel een hoop zooi thuis,...
     
  4. wendyd

    wendyd Actief lid

    5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    ja dat wel , maar ja zou mooi op zolder kunnen. en ik moet zowiezo niet hebben dat ik een opdracht heb en dan weer een paar weken niet dat is moeilijk te vinden volgens mij.
     
  5. luckey

    luckey VIP lid

    16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    mijn moeder heeft een tijdje thuiswerk gedaan.
    kaarten voor halmarks maken en in folie doen....

    slavenwerk. mega veel tijd nam het in beslag en betaalde niet echt goed...

    thuiswerk is gewoon heel lastig te vinden.... denk dat je beter bij de thuiszorg kunt gaan ofzo.
    3 uurtjes poetsen per dag en betaalt redelijk....
     
  6. Quiliana

    Quiliana Actief lid

    21 jul 2010
    210
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    vergis je niet hoor, met thuiszorg, dat doe ik namelijk, en ik werk soms 6 a 7 uur per dag 5 dagen in de week, maar voor 400 euro kan je wel 3 uur per dag maken. uitgaande van mijn salaris dan he...
     
  7. Anitaaaxxx

    Anitaaaxxx Fanatiek lid

    12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    nou ik heb een tijdje thuiswerk gedaan. Ook inpakwerk omdat ik dacht even bij te verdienen. Heb 2 opdrachtengedaan en toen gillend naar huis zal ik maar zeggen. Dat is niet normaal. Je moet echt super super super veel werk leveren voor een paar rot euro's. En dan bedoel ik echt een PAAR euro's. Ik had 6000 stickervellen gemaakt en kreeg daar 8 euro voor! Ik zou zeggen: niet doen dus. Wat ik ook heb gedaan is bij FM parfum. Het was niets voor mij maar daar verdien je wel meer als het je wel ligt. Succes in ieder geval
     
  8. palmie37

    palmie37 VIP lid

    8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Die parfum verkoop je dan thuis toch?
     
  9. luckey

    luckey VIP lid

    16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    onderschat ik ook niet hoor, maar als je dit 5 dagen in de week doet, 3 uur per dag... heb je toch 500 euro ofzo.
    als je geluk hebt een paar adressen waar je niet veel hoeft te doen (ik weet dat er ook slavendrijvers zijn) en je zit gebakken hihi
     
  10. Quiliana

    Quiliana Actief lid

    21 jul 2010
    210
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Tja thuiswerk is echt moeilijk hoor.... Soms hoor ik ook verhalen van mensen die thuis sieraden bijv. maken en dan verkopen op internet, soort van webshop... is dat niet iets??? of vertellen ze mij dan alleen het leuke ervan??
     
  11. Oek oek

    Oek oek Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Ik doe thuiswerk, maar niet via die oplichtsite's waarbij je zelf eerst iets moet betalen.
    Gewoon bij een normaal bedrijf, met een normaal contract.
    Het is wel werk waarbij je mensen moet opbellen... Dat is niet altijd even fijn, maargoed... Ik heb het geld hard nodig, dus zet ik me er maar even overheen;) (val geen mensen lastig hoor.. het zijn alleen mensen die wel een bepaalde link hebben met hetgene waar ik voor bel) Daarnaast doe ik ook nog administratief thuiswerk, voor een ander bedrijf.
    Ik werk in totaal 30 uur maar dus alles thuis (Adm. in de avonduren als de kindjes slapen, en bellen op de momenten dat mn vriend thuis is)
    Maargoed, wat ik dus wil zeggen is dat je niet aan thuiswerk moet beginnen als je zelf eerst geld moet betalen.. dat is altijd oplichterij...
    Als iemand nog vragen heeft dan even via pb, want zit bijna nooit meer op zp ivm veel werken:D
     
  12. palmie37

    palmie37 VIP lid

    8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Zijn er hier misschien mensen die dat doen?:D:D
    Lijkt me wel erg leuk om te doen maar ja hoe begin je zoiets....
     
  13. noukie89

    noukie89 Niet meer actief

    op marktplaats staan vast hier en daar advertenties

     

Deel Deze Pagina