ti gemist, en link doet het niet...

Discussie in 'De lounge' gestart door sim, 5 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

    sim Niet meer actief

    heb de uitzending van temptation island gemist en de link van ti-veronica doet het bij mij niet..


    heb gezocht bij belgie naar een link om een gemiste uitzending te bekijken, maar kan het niet vinden, iemand nog een idee?
     
  2. tatlim23

    tatlim23 Lid

    14 nov 2006
    59
    0
    0
    maandag worden de afleveringen van dinsdag en donderdag herhaald, volgens mij begint het rond 23 of 0:00.
     
  3. sim

    sim Niet meer actief

    oh ja? nou dan is het probleem opgelost, ik kon het nergens vinden, worden er dan twee in één keer herhaald?
     
  4. tatlim23

    tatlim23 Lid

    14 nov 2006
    59
    0
    0
    jep, afgelopen week begon het om 0.00 uur tot 2.00, en dan loopt het achter elkaar door.
    even in de gids kijken of op teletekst, want het start elke week op een andere tijd volgens mij.
    :)
     
  5. Female

    Female Niet meer actief

    Ik volg het ook samen met manlief. Het is te erg voor woorden. Zo'n héérlijk leedvermaak... Pluk een stel labiele figuren bij elkaar en duw ze samen op een eiland... :) :) Geweldig..

    Ik volg het op de belgische zender, volgens mij komt er nog maar 1 aflevering toch?! (eergister was de aflevering dat ze op dreamdate gingen...)
     
  6. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    T.I. is TE erg... en ik vind het heeerlijk! Traditie is dat ik dan met mijn beste vriendin heen-en-weer sms om ons commentaar te spuien! Heerlijk!

    Amber
     
  7. Ik kijk er ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag naar.

    Nou ga ik alleen woensdag op vakantie en zie dus ws niet wat er op het kampvuur gaat gebeuren........ook al heb ik wel enig idee :D
     
  8. Female

    Female Niet meer actief

    Maar NL of Belgie is toch geen verschil verder?

    Die Gringo die is echt TE ERG... Ik doe heel vaak m'n ogen dicht omdat ik hem te eng en vies vind om naar te kijken hihi.... :)

    Of Fréderik... Wat een lekkere stoere gozer is dat zeg... (Whahaha)
     
  9. Female

    Female Niet meer actief

    @ Kelly kun je het niet opnemen? Of vragen of iemand het voor je doet...
     

  10. hihihihihihihi ja die Gringo is echt hopeloos. En die Frederik met zijn lekkere gespierde lijf :) :) :) :) :) :)

    Goed idee van je ik ga even vragen of iemand het wilt opnemen. Waarom kom ik daar dan weer niet op heh :(
     
  11. tatlim23

    tatlim23 Lid

    14 nov 2006
    59
    0
    0
    Vond die twee idd ook DE hunks van het programma :) ;) .
    Maar er zijn volgens mij nog 2 afleveringen. Volgens mij zenden ze op donderdag het "na ti" uit. Weet het niet zeker hoor, maar dat was vorig jaar in ieder geval.
     
  12. tatlim23

    tatlim23 Lid

    14 nov 2006
    59
    0
    0
    Zie net trouwens op de website dat er nog 4 afleveringen zijn, laatste is op 17 mei.
     
  13. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Hihi, wij volgen het ook, op dinsdag en donderdag avond. Heerlijk om te zien hoe ze elkaar opjutten en afreageren uit wraak hihi.
    Whaaha, ja Frederik met zn "libidos", ik zag hm maar weinig doen :p
    En vind Danny net zo'n trouw hondje en zn vrouwtje heeft het al helemaal gehad met hem...
    Ben benieuwd hoe de dreamdates zijn verlopen, nog niet gezien..
     
  14. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik vind het zoooo leuk om naar te kijken!

    Heel grappig hoe Veronique Jeroen leuk vind terwijl Frederique er totaaaal niet op lijkt!

    En die Takis met ze "gewoon bij de hele naad" hahahaha

    Echt te grappig gewoon!

    Heb in de krant gelezen dat uiteindelijk Gringo en Ciska gaan trouwen en Frederique en Veronique ook! Echt weird...hoe je Ciska zoiets vergeven? :rolleyes:
     
  15. Female

    Female Niet meer actief

    @ missym; sterker nog; hoe haal je het in je vreemde hoofd om met Gringo te trouwen :confused: :confused: ... Ik krijg er echt kippenvel van, gedver...

    En ja dat libidoS idd... hihihi en hij heeft het zelf echt niet in de gaten...

    Hoe vreselijk die gringo echt NIET doorheeft dat die Elyne echt niks van hem moet hebben. En dan maar blijven proberen... Met z'n 'It's not going to suck itself' onderbroek whahahaha :) :)

    En danny vind ik wel ok. Maar rachel is echt té overdreven... Wat een aansteller zeg... hihi
     
  16. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    Eerlijk gezegd heb ik vooral met haar te doen... die Gringo, wat een vreselijke kerel! Jammer, ze zit dus nog steeds aan hem vast...
    En Danny vind ik best wel een schatje, alleen jammer dat zijn vriendin werkelijk overal een hysterisch drama van maakt. (hij is de meest brave!)
    Frederik....brrr...
    Takis praat alles voor zichzelf recht, bah! (Die Amina heeft hem allang door)

    kortom, smullen!
    Amber
     
  17. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    haha, Female, je was me net voor maar we denken precies hetzelfde!
     
  18. tatlim23

    tatlim23 Lid

    14 nov 2006
    59
    0
    0
    Tja... vond het ook vreemd om zomaar even met twee gasten mee te gaan. Nou ja.. ze sleepte ze bijna mee :p Maar moet je kijken wat hij al geflikt heeft. Hij was al vreemdgegaan vantevoren en hij is net op ti en hij begint een van die meiden al af te lebberen (ik zet 5 jaar op het spel voor u). Zo'n schatje is het dus zelf ook niet. En zij heeft er nog echt spijt van.. hij doet net alsof er niets gebeurd is.

    Rachel reageert idd heel overdreven. "Ja nu is hij WEER tever gegaan". Wat heeft die arme gast in hemelsnaam gedaan :( . Als je niet wil dat hij naar een andere vrouw kijkt, prik dan z'n ogen uit. Volgens mij doet iedereen dat wel.

    Vraag me trouwens af wat je van die leugendetectortesten moet denken. Zou dat nou echt 100% werken? Kan me dat bijna niet voorstellen.
     
  19. Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja die onderbroek van Gringo.............:)
     
  20. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Vanavond kunnen we weer genieten hahaha :)
     

Deel Deze Pagina