Tienermoeders

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door boterbloempje00, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. THbaby

THbaby Niet meer actief

he niet zo veel gekletst ;)

miracle; je mag idd met mooi weer niet klagen maar de winter komt er ook aan en dan zou het toch wel fijn zijn als je een flatje ofzo krijgt ;)

bij ons staat 't al vast dat we ons huisje krijgen omdat dat van me broer is dus :D goed geregeld ;)

dimmel; ga je eerder naar cb? spannend zeker wat ie aangekomen is.

hier is het slecht weer zeg! regen en heel grijs. wordt je niet echt vrolijk van!
    moet zo gaan werken dus ik kijk in me pauzes en als ik niks te doen heb op me tel. ;)

xxx

2. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @wwonder ja we zouden 22 sept gaan omdat we op vakantie zouden gaan maar doordat de auto kapot is en ons vakantie geld nu naar nieuwe auto gaat kunnen we niet op vakantie en heb ik het op 8sept gezet kan papa ook eens mee...ben echt benieuwd hoe groot hij nu is en wat hij weegt...

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Queen heb gistere Tristan & Isolde gekeken , best mooie film moet ik zeggen.
    Had ik er iig niet van verwacht.

Dimmel Oke zet ik de lijst weer goed in me onderschrift ;)
    Hoe gaat het bij jullie ??? En met Diego?
    Wat jammer van jullie vakantie , op naar de volgende keer ;)

Wwonder Ja idd , maar ik heb er volle vertrouwen in dat wiij ook snel aan de beurt mogen zijn :D

Dat hebben jullie idd goed geregeld ;)

Het was gistere idd rustig , iedereen lekker gezellig en knus op de bank ?

Ik ga hier even aan de slag , ben net terug van me moeder dus heb hier nog niks kunnen doen.

Tto strakjes !!

4. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @miracle sorry dat ik het zelf heb gedaan maar zag het ineens en viel me erna in dat ik het moest pben...
    Ja hier gaat alles goed! we gaan lekker veel dagjes weg in de vakantie dus komt goed...Met diego gaat ook alles goed...hij gaat echt vooruit nu hij trekt zich overal aan op en wil dan al stappen maar dat wil niet lukken..ook begint hij met echt kruipen niet vaak maar heb het al paar keer gezien...mama en papa zegt hij ook echt zo leuk! volgende week woensdag wordt hij alweer 9mnd...en bij jullie alles zijn gangetje? jou jaimy is op dezelfde dag jarig als mijn mams!!!

5. THbaby

THbaby Niet meer actief

miracle: is idd te hopen. toch fijner lijkt me.
    gister ook een lekker bankavondje gehad met vriendlief. eerst tot half 9 voetbal pff haha en daarna de angstvanger ofzoiets. best apart!

dimmel: he wat jammer dat je vakantie niet door gaat. maar je auto kan je bijna niet missen he. het is het één of het ander ;) tenzij je miljonair bent maargoed. dat zijn we nou eenmaal niet ;) is ook heel fijn zo ofniet dan!?

xxx

6. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @wwonder nou ik had eigenlijk liever beide gewilt maar ja inderdaad ik ben niet miljonair...ik heb gewoon even die rust nodig maar ja dan maar thuis!

7. THbaby

THbaby Niet meer actief

achja wie weet komt er nog wel een lekkere vakantie voor jullie ;) misschien wel hier of daar een hele leuke aanbieding ;)

wat is het stil hier zeg!

vandaag gewerkt. het was zo ontzettend druk zeg! pff
    maarja het is nu lekker weekend!
    had vandaag weer buikkrampen aan de andere kant als eergister en slijm dus waarschijnlijk nog een eitje gesprongen. wel fijn dat ik dat nu voel!

hebben jullie iets leuks gedaan gister of vandaag? of misschien morgen wat leuks?

xxx

8. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hee meisjes,

vandaag pretecho gehad...

en het was zooo gaaf! helemaal super, mannetje vond het ook geweldig om zn dochter weer te zien....

en wat denk je, het heeft een hoop haar joh, al langer dan 1 cm... schrik! hahahaha :)

ze heeft mijn neusje en mannetje zn mond..
    egt een scheetje hoor!

ga ze in me album zetten...

9. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meiden!

Met Vince naar het cb geweest, hij is nu 76cm en weegt 9,7 kilo, precies gemiddeld beiden. Ook kon hij alles wat hij moest kunnen, en zag alles er verder prima uit. :) Spuitjes was even minder, hij moest hard huilen. Gelukkig was het ook snel weer goed. Hij is er wel flink ziek van geweest. Hele nacht niet slapen en 38 graden koorts. Maar de dag erna was het weer weg. :)

Met mijzelf gaat het wat minder, flinke blaasontsteking opgelopen. :( Nu heb ik inmiddels antibiotica, dus ik hoop dat t morgen weer een beetje beter is.

Groetjes!! xxx

10. 4days

4days Niet meer actief

Gien -> Wauw, erg mooie echo's!!! :D Als ik je verhaal zo lees en ik kijk naar de foto's dan krijg ik weer even dat zwangere gevoel terug, hihi. Wat is het toch een bijzondere tijd he!

11. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ cossy; thanx, ben zo trots! hihi dat geloof ik best ja dan voel je gewoon weer hoe jeje toen voelde... kan echt niet wachten tot ze er is :D:D

wel balen joh dat je er nu weer een blaasontsteking over heen hebt.. misschien toch een mindere weerstand he door wat er is gebeurt... gaat alles verder een beetje?

wel fijn dat Vince zo goed is gegroeid en idd die prikjes zijn altijd zielig he!

12. 4days

4days Niet meer actief

Haha ja, kan me nog zo goed voor de geest halen hoe ik mij toen voelde, de blijdschap dat je kindje gezond is, en dan je het hebt kunnen zien, de trotsheid die je voelt, de voorvreugde over je kindje dat binnenkort geboren gaat worden... :D Oooh zou echt graag nog een kindje willen, en dan weer die hele mooie tijd van voorvreugde! :D Maarja, even geduld nog...

En over die blaasontstekig, tsja... Ik vroeg me eerst af of de mk niet juist door die blaasontsteking zou zijn gekomen, maar nu lijkt het me toch eerder andersom, dan ik het nu heb omdat mn weerstand minder was na de mk.

13. THbaby

THbaby Niet meer actief

cossy vervelend dat je een blaasontsteking hebt, ik had dat ook van me miskraam dusja heeft er wel mee te maken. dimmel wat leuk dat ie kruipt! was even een berichtje via tel dus niet zolang. xxx

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    Heey heey

--->> Gien;
    Wat mooi dat alles goed gaat meis!! waauw al 26 wk :$ de laatste keer dat ik keek was je 19 wk :$

--->> Cossy;
    Vince groeit goed zeg! mooi dat alles goed gaat met hem :D
    He bah blaasontsteking :( hopelijk gaat het snel over :)

Hier gaat het goed,, Liam houd zijn fruit nu oowk binnen dus krijgt sochtends een paar hapjes fruit,,
    Zijn schema nu;

08.00; fles 190/6 met 6 nutriton en 1 rijstbloem vanille
    10.00-10.30 uur; fruithapje ( paar hapjes )
    12.00; fles 190/6 met 6 nutriton
    16.00; fles 210/7 met 7 nutriton
    18.00/18.30; half potje groente
    20.00; fles 210/7 met 7 nutriton en 2 rijstebloem vanille

wat was jullie schema met ongeveer 5.5 maand? haha als jullie het nog kunnen herinneren ;)

Liefsz:)

15. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ humbly; ja niet normaal he! ik vin het ook zo hard gaan nu.. en we gaan tussendoor nog verhuizen (begin oktober) en dan kan ik pas aan de babykamer beginnen dus word nog druk en dan gaat het helemaal hard!! :D super hoor...

fijn dat het met Liam zo goed gaat!

@ cossy; nou weet je mannetje al wat ie wil dan over nog een kindje erbij? had je topic wel gevolgd dat hij nog 5 jaar wilde wachten.. of denk t hij er nu anders over...

xxx gien

16. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    --->> Gien;
    Pfft nog een drukke periode voor je dus ;)
    Als je over bent kun je lekker met de baby kamer gaan beginnen :D

Liefsz :)

17. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meiden! ;)

De blaasontsteking is gelukkig alweer wat minder aan het worden. :)

Wwonder -> Jij ook al blaasontsteking erna? Hmmz, schijnt toch wel heel vaak te gebeuren. Nouja, gelukkig is t bijna weer weg.

Humbly -> Oh ons schema met 5,5 maand was makkelijk: boob, boob, boob, boob boob, boob en boob.... whahahahaha! ;)

Gien -> Nee helaas denkt vriendlief er nog niet anders over... :( Hij heeft het nog steeds over 2 a 3 jaar wachter, voordat we eens gaan beginnen met klussen... Gelukkig zegt hij nu wel dat als hij nou sneller een vast contract krijgt enzo, hij dan wel eerder ervoor wil gaan. Maarja, het blijft een beetje vaag. :(

18. 4days

4days Niet meer actief

Ohw, nog even spammen met mijn kanjer, hihi
    Wat issie al groot he!!! :$ Echt geen baby meer... (officieel nog een paar weekjes, hihi)

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.721
    3.154
    113
    Vrouw
    --->> Cossy;

Haha jah dat is inderdaad een makkelijk schema :p hahaha
    Vince is echt een super stoer mannetje!!
    Jaaah het baby'tje is eraf ;)

Liefsz:)

20. 4days

4days Niet meer actief

Hihi tnx! Het gaat echt snel he! Nog een paar weekjes dan wordt Liam alweer een half en Vince alweer 1...

Nu eet Vince overigens al heel 'volwassen'. Hij krijgt smorgens een boterham met wat fruit ofzo, en smiddags een boterham met yoghurt, en dan tussendoor iets van een rijstewafel, soepstengel of fruit en savonds eet hij dan een warme maaltijd. Ik geef hem wel soms een koekje, of als wij ijs gaat eten krijgt hij zo'n koekje van een kinderijsje, maar dat is misschien 1 of 2 keer per week.

Deel Deze Pagina