-->> Cossy; jah inderdaad!! het gaat zow super snel he,, kan me nog zow herinneren dat we allemaal zow nieuwschierig waren toen Vince geboren was hahaha en nu zijn we al een jaar later Zelfde geld natuurlijk oowk voor Liam Hij heeft nu idd een heel ander schema maar jah hij is oowkal bijna een jaar he dus oowk wel logisch en hij groeit goed dus Liefsz
* Zwaait* Ik ben er ook weer Cossy Ohhhh , ik blijf het een steeds knapper mannetje vinden en zo ook Jaimy Gaat hard he.. Over 3 weekjes word Jaimy alweer 1 en een paar daagjes erna word Vince 1 ! Ik weet nog zo goed dat we allemaal in spanning waren.... Dat doet me denken , vorig jaar rond deze week kreeg ik mijn eerste verdomde valse start. Na anderhalf uur weeen om de 5 min. besloot ik de VK te bellen , ik had het nummer nog niet gedraaid of in een klap was alles over en weg... Weet nog goed dat ik er toen nog heel nuchter of dacht was tenslotte 36/37 wk zwanger en dan kan zoiets gebeuren he.. 2 september vorig jaar had ik ook een afspraak staan bij de vk ! Oeff wat gaat de tijd snel.. Humbley Jou mannetje word ook alweer een half jaar , gaat ook snel he Wwonder Jeejjjj !!! Een ei ! Ik voel mijn eisprong ook altijd.. Moet wel zeggen dat ik sinds ik mijn mirena heb hem niet meer heb gevoeld.. Maar dat kan ivm de mirena. En niet iedereen voelt zijn ei
--->> Miracle; Ben je al aan mijn banner toegekomen of? hahaha waren er te veel leuke films op tv Liefsz
oke Ja , hier gaat het goed ! Jaimy wil nu niks anders als staan en overal optrekken tot staan. Helaas snapt ze nogniet goed hoe ze weer terug naar zit kan , dus als haar beentjes moe worden dan valt ze om en is het brullen. Maar dat zal ze zo ook wel door hebben , haha. Kost alleen ff wat bulten en blauwe plekje En daarzo ??
-->> Miracle; Wauw kleine meisjes worden groot haha 100 blauwe plekken later weet ze dat ze kan gaan zitten haha Liam is verkouden hij is een beetje aan het roggelen en heel veel hoestsen en niezen en soms moeilijk in slaap kunnen komen maar verder wel vrolijk hij eet goed en heeft geen koorts en daar ben ik al super blij om Owjah fruit gaat oowk goed ben sinds eergisteren weer beetje begonnen en hij houd het nog steeds binnen!! En het rare is,, hij drinkt zijn flessen oowk beter ( haha 1 niet hoor,, hij heeft altijd 1 slechte fles ertussen zitten ) Liefsz
ja , haha heb een hardleerse baby Ohh , Arme Liam is ie verkouden.. Gelukkig heeft ie geen koorts want daar worden ze vaak nog slapper en zieker van. Netjes ! Hij houdt zijn hapjes binnen Misschien dat ie er nu beter aan toe is dan de vorige keer. Ineenkeer kan dat zo zijn. En dan zijn flessen er ook nog goed bij drinken dat is helemaal geweldig ! Even over de banner: Ik ben een banner aan het maken met beestje van een dierentuin.. Maar vind je dat wel leuk ? Of wil je meer iets zoals ik heb ?
--->> Miracle; Jah ben ik oowk heel blij meej!! Hahahaha jah heel raar is dat nou jah hopen dat het zow goed blijft gaan natuurlijk Leuk joh1! hahaha ik zie wel hoe het word Liefsz
Miracle -> Hihi, nou Vince leerde vrij snel na het staan ook weer zelf te gaan zitten, dus dat zal wel niet lang duren. : Ben wel bang dat ze nog de nodige keren gaan vallen asl ze gaan lopen... Humbly -> Zielig dattie verkouden is! Maar gelukkig heeft hij geen koorts, hou het wel maar goed in de gaten met die mexicaanse griep enzo... Groetjes!! xxx
---> Cossy Jah daarom elke keer als hij schone luier krijgt tempen of hij idd geen koorts heeft,, ziet er tot nu toe nog goed uit,, Liefsz
--->> Cossy Ja denk het wel,, maar jah wat wil je oowk met dit rare weer,, zow is koud, dan is het ineens heel warm en dan word het weer koud Blijft het wel in de gaten houden want je weet maar nooit,, Hoe is het daar dan?? Liefsz
Hier nog steeds blaasontsteking, maar verder wel goed. Heb er gelukkig nu niet meer zo'n last van, antibiotica helpt al. Denk dat we na Vince zijn middagslaapje maar even naar de winkel gaan, lijkt erop dat het voorlopig lekker weer blijft.
--->> Cossy Mooi zow lang leve antibiotica haha ( ben er zelf allergisch voor maar owkey ) Jah het zou vandaag mooi weer blijven Vanmiddag om half 4 moet ik werken,, helemaal geen zin maar jah gaat oowk wel weer snel voorbij dus dat scheelt,, Liam slaapt nu lekker,, Liefzs