Tijdelijke opslagruimte huren??

Discussie in 'De lounge' gestart door jessi, 10 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

    jessi Fanatiek lid

    15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Hoi dames en enkele heer,

    Wij willen ons appartement verkopen alleen met 2 kinderen, 1 hond en 2 katten komen we zwaar ruimte te kort. Hoe ik ook mijn best doe het blijft een bende. Nu mogen we tijdelijk een paar maanden bij mijn ouders in zodat we het huis kunnen opknappen en verkopen. We moeten alleen wel onze spullen tijdelijk opslaan omdat mijn ouders daar geen ruimte voor hebben. Het zal maar voor een paar maanden zijn. Wie heeft hier ervaring mee??
     
  2. veense

    veense Niet meer actief

    Hebben wij gedaan om ons huis verkoopbaar te maken. Was 39 euro per maand, en in de ruimte (ik denk iets minder dan 2x2die we hadden past echt heel veel als je efficient (tot aan het plafond) stapelt. Bewaarden er een paar stapels dozen, grote dingen als een glijbaan, campingbedje, kinderwagenbak, hobbelpaard, wat kleine kasten, stoelen etc. Stonden karren om de spullen naar je box te verplaatsen, dmv een code te bereiken wanneer jij dat wilde.
    Wij huurden een box bij Box-inn, maar dat is volgens mij geen landelijke keten.
     
    jessi vindt dit leuk.
  3. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Hier ervaring. Wat wil je weten?
     
    jessi vindt dit leuk.
  4. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Ervaring met Citybox is nu Shurgard. Jaren gedaan. Prima geregeld. Maandelijks opzegbaar. Vond het altijd weer een klein feestje om naar de opslag toe te gaan.
     
    jessi vindt dit leuk.
  5. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Wij hebben een jaar een opslag gehuurd. Was lekker om wat meer ruimte te hebben want wij woonde ook in een appartement.
     
    jessi vindt dit leuk.
  6. jessi

    jessi Fanatiek lid

    15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Of het het waard is. Aangezien we bij mijn ouders in gaan moet het haast wel.
     
  7. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Zoals je zelf zegt je moet haast wel. Ik denk dat maar weinig mensen voor de lol een opslagruimte huren ;). Hier was het ivm overbrugging tijdens een verhuizing. Box gehuurd bij all safe. Prima ervaring en service. Als je je spullen nergens anders kwijt kunt lijkt het mij de moeite waard. Hier hadden we op zich wel ruimte maar gingen tijdelijk 90 km verderop wonen geen zin om alles twee keer die afstand mee te nemen dus opgeslagen. Was een goede keus.
     
  8. jessi

    jessi Fanatiek lid

    15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel

    Wij gaan zo'n 80km verder op wonen. Dus wij zaten te kijken naar Kubus waar ze de containers komen halen en brengen.
     
  9. AngelSterre

    AngelSterre Actief lid

    29 mrt 2016
    342
    133
    43
    Zelf geen ervaring maar mijn broertje heel jarenlang spullen opgeslagen in zo'n container vanwege weinig ruimte. Hij kon er altijd naartoe wanneer hij wilde. Inmiddels heeft ie de opslag weer opgezegd en zijn spullen opgehaald. Helaas zijn er wel wat spullen verloren gegaan door vocht..
    Hou daar dus rekening mee, sommige opslag plekken zijn niet geschikt voor foto's, boeken en huishoudelijke apparatuur vanwege het hoge vochtgehalte.
     

Deel Deze Pagina