tijdje terug.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rosi, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosi

    Rosi Actief lid

    23 mei 2006
    191
    0
    0
    Hallo meiden, misschien kunnen sommige van jullie nog herinneren dat ik hier een topic had geopend over dat mijn man vreemd gegegaan is en ik aan een abortus dacht? Het was een hele ophef volgens mij....

    Ik ben nu bijna 24 weken en weet ondertussen al dat het een jongetje wordt. Ook mijn man doet zijn best om mij terug te krijgen. Alwel dat natuurlijk niet zo snel en makkelijk gaat. Maar hij laat het er niet bij zitten. En is vastberaden om met mij verder te gaan.

    Ik weet nog niet wat ik wil met hem. Hij heeft me vreselijk veel pijn gedaan op het zwakste moment uit mijn leven.

    In iedergeval wil ik jullie laten weten dat het met mij en mijn zwangerschp harstikke goedgaat. En ik verwacht eind december een knulletje.

    Groetjes
     
  2. stiekel

    stiekel Bekend lid

    hoi hoi

    toppie dat het zo lekker gaat.
    geniet er van.

    groetjes sandra

    en wat de vader betreft moeilijk moeilijk
     
  3. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoh Rosi, wat heb jij t toen moeilijk gehad (en nog steeds natuurlijk).. Tja, laat je 'man' maar voor je kruipen want wat hij heeft gedaan is natuurlijk echt niet niks. :x . En als hij je idd echt terug wil, moet ie daar alles maar dan ook alles voor over hebben.. Gelukkig gaat t goed met jou en je beebje, leuk n jochie ;) ! En je moet er echt 100% achter staan en hem kunnen vergeven, anders werkt t niet. Succes verder met je keuze en je zwangerschap!
     
  4. tari

    tari Fanatiek lid

    23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    rosi, compliment dat je ondanks je heftige topic vorige keer, ons toch even op de hoogte wil houden.
    Erg goed van je.

    Enne laat hem maar voor je kruipen.

    Gefeliciteerd met je zoon.
     
  5. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hoi meid,

    fijn dat het met jou en de zwangerschap zo goed gaat!
    gefeliciteerd met je knulletje! heel leuk!
    wat je man betreft.. ik zou hem idd laten kruipen zoals Patroeschka zegt, en zelf heel goed nadenken wat je wil met hem.
    suc6 nog met je zwangerschap!
     
  6. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Dat is het belangrijkste. Fijn dat het goed met je gaat. Geniet van je zwnagerschap en straks van je knul.

    Succes verder met je relatie en keuzes die je gaat maken. Hij zou er bij mij echt onwijs veel voor moeten doen.
     
  7. Iloon

    Iloon Fanatiek lid

    5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Wat fijn dat het met jou en de zwangerschap goed gaat, leuk zeg een knul!
    Geniet er lekker van meid!
    Hoop dat je een juiste beslissing maakt wat de papa betreft ;)
     
  8. rastagirl

    rastagirl Fanatiek lid

    15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    meis ik ben blij dat het ok met je zwangerschap gaat en wat betreft je man tja dat is iets waar jij zelf uit zal moeten komen maar in elk geval laat hem maar werken als een pakezel om je trug te krijgen zijn verdiende loon dacht ik zo.
     
  9. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ben blij te horen dat het goed met jou en je knulletje gaat! Lekker van genieten en doe wat jouw gevoel zegt dat goed is!
     
  10. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    leuk te lezen dat alles "voor zover" goed gaat, en laat em maar ff zweten meid, hoop dat als je alles op een rijtje hebt gezet je straks zover bent dat je van alles kunt genieten dus ook weer van je "relatie"...

    succes en gefeliciteerd met je "grote" knul :)
     

Deel Deze Pagina