Tinnitus / oorsuizen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door marla862, 24 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marla862

    marla862 Nieuw lid

    23 feb 2016
    4
    0
    1
    Hi meiden,

    Zijn er hier dames die tinnitus ofwel oorsuizen hadden voor de zwangerschap? Blijft dit tijdens zwangerschap hetzelfde?

    Ik wil graag zwanger worden maar door deze kwaal durf ik het niet goed.
     
  2. MissFluffy

    MissFluffy Fanatiek lid

    25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Waar ben je precies bang voor? Dat het erger wordt?

    Ik heb al enkele jaren last van oorsuizen, ben er nog nooit mee naar een dokter geweest, volgens mij kunnen ze er toch niets mee.. tijdens de zwangerschap is dit hetzelfde gebleven. Hoewel.. ik ben wat vaker en langer verkouden waardoor de druk op mijn oren steeds wisselt, moet regelmatig snuiven om ze weer goed te ploppen zeg maar, en daardoor ook meer last van suizen, maar dat is tijdelijk
     
  3. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.314
    1.782
    113
    Vrouw
    Ik heb daar ook al jaren last van. In de zwangerschappen werd de tinnitus niet erger.
     
  4. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Hier ook! Tijdens de zwangerschap is zowat het zelfde gebleven. Soms een uitschieter maar dan kwam doordat me oren dicht gingen zitten en me bloeddruk wat hoger werd en stress
    En soms was het zelfs zowat weg (geen idee hoe dat kwam)
    Na de zwangerschap was alles weer zoals normaal. Naja normaal haha. Nu als ik verkouden word is die ook duidelijker aanwezig. Maar dat is normaal volgens mijn ha
    Je kan het altijd aan je ha vragen eventueel.
    Voor de rest zou ik je oorsuizen niet tegen laten houden om zwanger te worden. Hoort nu eenmaal bij je (Zo denk ik er athans over)
     
  5. AI76

    AI76 Actief lid

    9 aug 2019
    125
    135
    43
    Vrouw
    Hier ook hetzelfde gebleven gedurende de zwangerschappen. Werd erger bij verkoudheid .
     
  6. Mejm

    Mejm Actief lid

    21 mrt 2019
    237
    152
    43
    Vrouw
    Hier ook last van oorsuizen. Geen extra last tijdens de zwangerschappen! Gelukkig maar hihi
     

Deel Deze Pagina