TIP tegen aambeien!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Daphne1980, 24 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hey meiden, wil jullie dit niet onthouden...

    Ik heb een aambei overgehouden aan de bevalling. Nu kreeg ik van de apotheker een middeltje (zonder recept verkrijgbaar):

    Sinksulfaatvaseline creme 0,5 FNA

    Nu 2 weken later is mn aambei al zo goed als weg! Het is echt fantastisch spul. :) Was bang dat ik er heel lang mee zou rondlopen, dankzij dit spul niet meer dus!

    Hoop dat ik iemand hiermee heb kunnen helpen!
     
  2. Balletje

    Balletje Lid

    3 nov 2007
    5
    0
    0
    Bedankt voor de tip. Ik heb er ook last van. Ondertussen alweer een half jaar geleden bevallen en ik kom er niet vanaf.
    Ga 't zeker proberen
     
  3. sharpeizoe

    sharpeizoe Actief lid

    18 okt 2007
    143
    0
    0
    arbeidster
    wetteren
    Hoi,

    Ik had daar ook last van na de bevalling, maar heb er ook een zalf opgedaan en was enkele weken daarna weg. Het jeukte wel verschrikkelijk, had net aarsmaden :) .
    Maarrrr...ik ben wel snel tot de ontdekking gekomen dat mijn sluitspier biljkbaar wat uitgerekt is door te bevallen en mijn zoon is nu 9mnd oud, dus dit zal niet meer weggaan denk ik. Raar om te zeggen, maar er hangt zo n beetje vel los van die spier. Ik heb er ook een ganse tijd over gedaan eer mijn sluitspier terug werkte naar behoren, al is het nog steeds niet zoals voorheen. Als ik wat slappe stoelgang heb, mag ik spurten want ik heb het al voorgehad dat ik een nieuwe onderbroek nodig had lol. Ranzig verhaaltje he haha, maar toch is het zo.De meeste vrouwen hebben nochtans meer last van urine incontinentie, bij mij is het dus langs achter. Zou dit misschien komen doordat ik met epidurale ben bevallen en niet alles werkelijk gevoeld heb?

    Groetjes
     
  4. sazzel

    sazzel Lid

    30 sep 2008
    30
    0
    0
    Weert
    Ik heb gehoord dat parkietenzalf ook heel goed helpt.
    Je kunt het gewoon bij de dierenwinkel halen.

    En je bekkenbodem- en kringspieren trainen!
     
  5. sharpeizoe

    sharpeizoe Actief lid

    18 okt 2007
    143
    0
    0
    arbeidster
    wetteren
    parkietenzalf? haha :) , ga ik dan beginnen tjilpen langs onder? haha, grapje..parkietenzalf dus..ga er zeker s voor kijken. ;)
     
  6. melanie88

    melanie88 Lid

    4 feb 2009
    57
    0
    0
    Parkietenzalf? :D Ik probeer die eerste denk ik wel :p Heb er ook last van sinds ik bevallen ben. Erg vervelend...
     
  7. sharpeizoe

    sharpeizoe Actief lid

    18 okt 2007
    143
    0
    0
    arbeidster
    wetteren
    Aan Sazzel:

    Nog vraagje: waarom dient parkietenzalf normaal eigenlijk? Ik veronderstel voor parkieten, daar je het in de dierenwinkel moet halen?
     

Deel Deze Pagina