tip tegen misselijkheid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kikkert, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hallo meiden,

ik kreeg een tip van de doktersassistente voor als je misselijk ben.

vanillevla eten een paar lepeltjes, dus niet een hele kom vol. ik moet zeggen het helpt redelijk bij mij!

2. augustus

augustus Niet meer actief

Bij bij dus helemaal niet :(

3. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    bij mij ging dat 2 ochtenden goed en daarna heb ik toch moeten overgeven met de vla in mijn maag dus..... resultaat ik lust het nu niet meer :oops: steeds als ik al aan vanille vla denk dan denk ik aan die zure versie brrrrr ik krijg er rillingen van hahahaha
    groetjes van Ramona

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou dat ga ik dan ook maar eens proberen. Want mij vk raden aan gewoon een crackertje en een kopje thee op bed en dan langzaam aan alles gaan doen werkt echt niet bij mij. Het gaat zeg maar goed tot dat ik ook daadwerkelijk opsta :p

5. Niet meer actief

Bij mij werkte dat inderdaad ook...de eerste 2 keer. Daarna werd ik er alleen maar misselijker van, stom he. Gelukkig heb ik bijna geen last van ochtendmisselijkheid, dus ik klaag niet ;)

6. Manoe 33

Manoe 33 Lid

8 jun 2007
    76
    0
    0
    Office manager
    Den Haag
    hallo,

ik ben niet alleen sóchtends misselijk maar ook s´avonds.
    s´ochtends zakt het meestal weg na een beschuitje en een thee.

Maar s´avonds begint het weer als ik in de winkel sta te bedenken wat ik die avond zal gaan koken.
    Nergens trek in natuurlijk maar voor man en kind toch proberen gezond eten op tafel zetten.
    Vervolgens geen probleem met het koken zelf (baklucht ed) maar na het eten, zoals nu, boaah...komt het helemaal omhoog.
    En als ik bedenk wat ik heb gegeten wordt het alleen maar erger...

helaas heb ik geen vanille vla in huis ...hahaha dus ik hou het rustig en drink dus nog maar een theetje...

7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Weet je wat bij mij heel goed helpt. Ik laat mijn partner over mijn rug kriebelen en of mijn rug masseren. Dan komen mijn gedachten op iets anders en meestal zakt de misselijkheid dan altijd weg. Succes Liefs Vivian

8. echte coca cola hielp bij mij echt supper

9. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    gedverderre, vanille vla, dat gaat er bij mij 's ochtends echt niet in hoor haha in het begin hielp alleen een droog ebschuitje direct bij het wakker worden. mijn hub brengt me nog steeds elke ochtend heel vroeg een ontbijtje, ik slaap daarna zelfs weer verder, maar ik moet om 6 uur eten

10. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    Gisteren ook vanillevla geprobeerd overdag... moet zeggen, ik heb het behoorlijk lang binnengehouden. Maar nadat ik 2u later een cracker gegeten heb, is het er samen weer uitgekomen.
    Nu ja, niet echt vreemd, want zo goed als alles komt er na ongeveer 1 à 2u weer uit. Ik troost mij met het idee dat ik tegen dan toch hopelijk al iets van de voedingsstoffen binnen heb.

Bij mij werkt rustig aan doen tot nu toe het best.

11. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Nux Vomica homeopatische tabletjes van VSM...

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dames wat leuk al die verschillende reacties....ik ben niet meer echt misselijk maar ik geef wel veel over soms wel 4 keer per dag ik heb nu al 2 verschillende medicaties gekregen van de ha maar tervergeefs krijg ik van deze zetpillen weer diaree. maar ja het hoort er allemaal bij en het is voor een heel goed doel!

13. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik ben ook nog steeds heel vaak misselijk tot een week of 20 was ik echt dag en nacht misselijk wat bij nu helpt is een broodje met boter

Deel Deze Pagina