Tips cadeaus 3 jarige dochter

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sarynda, 13 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarynda

    Sarynda Lid

    13 feb 2017
    38
    9
    8
    #1 Sarynda, 13 jan 2022
    Laatst bewerkt: 13 jan 2022
    Hoi allemaal,

    24-2 wordt mijn dochter alweer 3. Ik heb al een zoon van 5 en een half. Vanwege die zoon hebben we eigenlijk al ontzettend veel speelgoed in huis en zit ik met de handen in het haar, wat we mijn dochter voor haar verjaardag kunnen geven. Bouwen, knutselen, fietsjes, spelletjes, keukentje... We hebben het al! Hebben jullie tips voor mij, wat nou leuk is voor een meisje van 3? Ze is niet echt een poppenmoeder, heeft twee poppen en speelt er nooit mee. Ik zat zelf te denken aan het poppenhuis maar ik weet niet of ze daar dan wel mee gaat spelen. Zo lastig! Help?
     
  2. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Keukentje?
     
  3. Sarynda

    Sarynda Lid

    13 feb 2017
    38
    9
    8
    Ja, die stond inderdaad niet in mijn op... Die hebben we ook al, met erg veel spulletjes!
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. JpaigeS

    JpaigeS Lid

    7 jan 2021
    33
    16
    8
    Vrouw
  5. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.479
    3.336
    113
    Leuke pyjama
    Zwempak en badlaken
    Nopjes sokken
    Zwitsal prinsessen zeeppomp
    Beker bakje bordje oid

    Verkleedkleren
    Leuk voorleesboek



    Zelf ben ik ook wel van de nuttige dingen.
     
  6. Elmii

    Elmii Bekend lid

    2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    Wat echt top speelgoed is zijn magnatiles! Echt een hit hier, wel veeeel te duur maar zowel m’n dochter van 2 als die van bijna 5 zijn er dol mee.
     
  7. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.918
    3.968
    113
    Vrouw
    Een wobbel of een Pickler driehoek? Wat oudere kinderen van vrienden gaan daar bij ons helemaal los op. Van die stepping stones moeten ook heel leuk zijn voor die leeftijd heb ik begrepen. Misschien het poppenhuis van duplo? Dan is het niet alleen een poppenhuis maar ook iets om te bouwen.
     
  8. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.870
    3.638
    113
    Vrouw
    Thuis
    Hier speelde ze op die leeftijd ook graag met knuffels, Sylvanian families, Haba little friends, my little ponies en de Haba küllerbu knikkerbaan.

    Daarnaast natuurlijk ook met het speelgoed van haar broer, maar ik ga er even vanuit dat je al een auto en Paw patrol collectie hebt.
     
  9. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Mijn jongste dochter speelt ook niet echt met poppen. Maar ze speelt wel veel met haar sylvanian familie. Ze heeft voor kerst een speelgoedkassa gehad waar ze veel mee speelt.
    Ook speelt ze graag met de Lego Friends van haar zus.

    Ze wordt in maart 4 en krijgt dan die make up set + make up tas van Little Dutch.
     
  10. Sarynda

    Sarynda Lid

    13 feb 2017
    38
    9
    8
    Bedankt voor alle ideeën! Ik zal even reageren op iedereen...


    Verkleedkleding staat inderdaad al op haar lijstje. Verdere nuttige dingen hebben we helaas ook al veel van :(

    Jeetje die zijn inderdaad duur! Ga ik nog even goed over nadenken...

    Duplo poppenhuis was ik ook al naar aan het kijken inderdaad, maar we hebben al zóveel Duplo... Ga ik nog over nadenken. Wobbel vind ik belachelijk duur voor wat je ervoor krijgt, eigenlijk

    We hebben de knikkerbaan van hubelino. Als wij het bouwen vindt ze dat inderdaad mooi. Sylvanian families is inderdaad prachtig, ik was al tweedehands aan het kijken. Inderdaad is er al een flinke collectie aan auto's etc.

    Speelgoed kassa wordt hier gek genoeg niet veel mee gespeeld helaas. Ze speelt ook wel met de Lego van haar broer.

    Nog meer suggesties welkom! :)
     
  11. TanjaK

    TanjaK Bekend lid

    29 mei 2019
    834
    640
    93
    Vrouw
  12. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Grimms regenboog eventueel samen met de halve schijven en poppetjes?

    Grappat mandala

    Magisch tekenbord

    Badpak en kaartje voor zwembad. En dan ook met zijn tweetjes gaan zwemmen zonder de oudste.

    Spulletjes voor haar haar

    Knutselspullen
    Waskrijt
    Klei
    Stickers

    Bunny boo van smart games

    Haba spellen

    Alfabet boek can Charlotte dematons
     
  13. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Kinetic sand
    Washimals
    Bordspelletje
    Verkleedkleren
     
  14. Vinexkindje

    Vinexkindje Fanatiek lid

    2 jul 2012
    2.206
    1.051
    113
    Wij hebben onze dochter het poppenhuis van Playmobil gegeven voor haar derde verjaardag en daar speelt ze echt super veel mee en blijft denk ik ook de komende jaren nog erg leuk. Verder vindt ze van die puzzeldozen met 4 puzzels erin leuk (bijvoorbeeld van paw patrol of Peppa Pig oid).
     
  15. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.479
    3.336
    113
    Abonnement van de dierentuin.

    Kaartje voor een indoor speeltuin, zwembad oid.
     
  16. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Deze vinden de kids bij ons echt super leuk. Zoontje van 3 en dochtertje van 5 spelen er samen heel leuk mee! Playmobil vinden ze hier ook helemaal geweldig, dochtertje heeft de paardenstal voor haar verjaardag gekregen en zoontje van 3 speelt daar ook heel leuk mee.

    https://www.alternate.nl/html/product/1390158?utm_source=GoogleShopping&utm_medium=cpc&utm_campaign=GoogleShopping_Leertafel&utm_term=1390158&gclid=CjwKCAiA24SPBhB0EiwAjBgkhtGP4Eql4B0Mz7n5dezVhVJCyhwrSSrLeRx9uOD7vU61pR0QP_bEZBoCoagQAvD_BwE
     
  17. Archie83

    Archie83 Actief lid

    23 nov 2019
    407
    234
    43
    Een fiets? Step met 2 wielen?

    Edit: laat maar, zie nu al dat je die al hebt.

    Hier is Lego bij onze kids al wel een hit. Dochter vindt lego friends en disney heel leuk.
     
  18. Sarynda

    Sarynda Lid

    13 feb 2017
    38
    9
    8
    Die regenboog is inderdaad leuk maar erg duur. Ik zet hem op haar lijstje, kijken wie er gek genoeg is ;) . Magisch tekenbord staat er ook op! Dank je. Badpak, haar spullen en knutselspullen hebben we al. Smart games staan op haar lijst, net als Haba spellen. Alfabet boek ga ik naar kijken! Die grapat mandala snap ik niet helemaal, wat is daar leuk aan? Oprecht nieuwsgierig!

    Alles behalve washimals staan al op haar lijstje. Die zal ik toevoegen, dank je!

    Welk poppenhuis hebben jullie? Ik zit te kijken naar dat meeneemhuis, verrassend compleet en niet zo duur en groot.

    Dierentuin is niet dichtbij genoeg voor een abonnement, wel een leuk idee! Zwemmen doen we al, als het mag in ieder geval, elke week.

    Die ijsco kar zag ik ook al ja. Is dat zo'n hit? Leek me een beetje baby speelgoed. Ik heb inmiddels het Playmobil van m'n zoontje naar beneden gehaald, kijken of ze daarin geïnteresseerd is...
     
    esklessebes en Mammavantwee vinden dit leuk.
  19. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Hier spelen ze er alle 3 heel leuk mee:)!
     
  20. Annefien

    Annefien Bekend lid

    4 jan 2021
    560
    344
    63
    Vrouw
    Ik had ook mijn vraagtekens, maar hier is het een groot succes, ons zoontje van 3,5 speelt er heel veel mee. Heb hem van marktplaats gehaald omdat ik hem wel prijzig vind, zeker toen ik niet wist of hij het leuk zou vinden.
     

Deel Deze Pagina