Ik moet een nieuwe, de ander is echt op! Nu zoek ik een mooie, functionele portemonnee die gewoon dicht kan wanneer alle pasjes etc er in zitten. En zo inspiratieloos als ik ben, zoek ik ervaringen en voorbeelden! Kom maar op zou ik zeggen!!
Gewoon een rode die je dubbel kan doen. Een vakje met rits voor het kleingeld. Ik kan er veel pasjes in kwijt. Ik heb hem al jaren. Ooit gekregen met kerst van mijn papa.
Ik heb een hele grote zwarte met slangenprint, glanzend van de invito. En ik heb nog een beige, met donkerbruin leer afgezette randen prada portemonnee. De portemonnees van de invito vind ik het fijnst, die zijn groot (er passen veel pasjes in) en raak ik niet zo gauw kwijt in mijn gigantische tassen
Ik heb er eentje van Oilily. Leuke kleurtjes en heel handig! De uitvoering die ik heb is al wel oud, maar het model zelf blijft er ieder jaar!
Ik heb er eentje van Esprit al een paar jaar. Het is deze niet, maar de indeling van binnen is wel hetzelfde als deze: Esprit Online-Shop - ESPRIT online shop - kleding & accessoires voor dames, heren en kinderen
Goedkope nep leren van de markt.. Gaat al jaren mee.. Begint nu van ellende een beetje uit elkaar te vallen, maar kan nog geen nieuwe vinden die me naar t zin is..
Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.babyzaak-online.nl/images/D/lief_blue_Wallet_500.jpg Heb een roze van LIEF
Ik heb toevallig een paar weken geleden van manlief een nieuwe gekregen : Bekijk bijlage 261468 Bekijk bijlage 261469 En aan de andere kant van dit klepvak zit nog een rits met 2 vakken voor kleingeld of wat je er ook in wil stoppen uiteraard. Heb daar geen foto van, al zou ik die evt kunnen maken, haha !
Even vers van de pers, gezien ik die andere gemaak heb nog voor hij in gebruik genomen werd : Bekijk bijlage 261471 Bekijk bijlage 261472
Deze Blond Amsterdam Portemonnee V&D Niet alleen omdat ik h'm heeeeeeel mooi vind! Maar er zitten ook heel veel handige vakjes in .. En er kunnen ook 4 foto's in van mijn mannen!!
Ohh dan ben ik jaloers op jou! Haha! Ben wel benieuwd naar de roze versie! Maar vooruit ik vind het enorm lief dat ik een nieuwe portemonnee gekregen heb van manlief mijn oudje was echt aan vervanging toe, was net een zwerver !