Tips F1 Oostenrijk + Monza

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door jvsd92, 22 mei 2022.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hi dames!

    Wij gaan dit jaar naar de GP van Oostenrijk en die van Monza. Super veel zin in!!

    Nu is dit voor ons de eerste keer op beide plekken en zijn alle tips meer dan welkom.

    Bijv.; Hoe vroeg moeten we richting de baan om een beetje fatsoenlijk daar te komen. Hoe zit het met het parkeren? enz. Alles is welkom!

    We verblijven bij beide races een uurtje/driekwartier van de baan vandaan. Een betere keuze was er niet meer. :o: Het maakt ons overigens dus niet uit als we bijv. erg vroeg weg moeten. Zolang we maar een beetje weten hoe vroeg haha!

    Dus; Kom maar door met de tips! Er zijn vast hier dames zelf een keer geweest, of de mannen. :D
     
  2. WinMom90

    WinMom90 VIP lid

    9 jul 2021
    5.510
    4.310
    113
    Vrouw
    Nederland
    Geen tips, maar wat onwijs tof!
    Heel veel plezier alvast.
     
    jvsd92 vindt dit leuk.
  3. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ah dankjewel!!
     
    WinMom90 vindt dit leuk.
  4. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.057
    3.526
    113
    Vrouw
    Man is meerdere keren in Oostenrijk geweest. Ik kan me herinneren dat ze daar gewoon in het gras zaten (eigen stoeltjes mee) en dan eigen plekje uitzoeken was. Ze gingen dan altijd wel vroeg heen, voor een goede plek. En ik meen me te herinneren dat hij de laatste keer zei dat het wel een enorme verkeerschaos was.

    Kan het hem nu niet vragen, want hij zit nog in Barcelona voor de grandpix van gister. Gister zat hij om 10.00 uur op de tribune, maar toen hadden ze (dacht ik) vaste plekken.

    Ik kan het hem van de week nog wel even vragen. Veel plezier iig!
     
    jvsd92 vindt dit leuk.
  5. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ah nou als je wil graag! Wij hebben tijdens beide races vaste tribune plekken.
     

Deel Deze Pagina