Tips geen kantoorwerk

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door Solstice, 7 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Solstice

    Solstice Actief lid

    8 jan 2019
    187
    90
    28
    Vrouw
    Zucht. Ik doe al 10 jaar lang kantoorwerk. Ik verruil de ene administratieve kantoorbaan voor de andere en roep al jaaaaaren dat ik dit niet meer wil. Ik kan niet de hele dag stil zitten achter een computer, ik vind mn werk nooit interessant en meetings pffff wat een ellende. Er zijn vast zat mensen die net als ik met lood in hun schoenen naar hun werk gaan. Maar er zijn ook mensen die hun werk leuk vinden. Ik wil geen kantoorwerk meer...! Maarrrr wat dan? Ik moet wel geld verdienen natuurlijk. Ik pieker er me suf over. Al jullie tips en ideeën zijn welkom.
     
  2. RobinBird

    RobinBird Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Heb je zelf hobby's? Heb je wellicht een diploma? Heb je de mogelijkheid om een opleiding te volgen?

    Hopelijk zal dit topic je verder op weg helpen. Want met lood in je schoenen naar werk gaan is echt heeeeeel erg en weet ik helaas alles van. Inmiddels heb ik een baan gevonden waar ik mij prima vermaakt. Maar ik zal nóóit van m'n leven zeggen dat ik van m'n baan houd of nooit zonder m'n werk zou kunnen, haha!
     
  3. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.475
    3.331
    113
    Een bbl zorg opleiding

    Verzorgende ig
    Verpleegkundige

    Ze zoeken vollop mensen maar is dan vaak wel weer wat onregelmatig.

    Je zou bij een zorg instelling en of wijkverpleging kunnen vragen of je eens een dag mag meelopen. Als het je misschien iets lijkt.
     
  4. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Misschien iets in de zorg idd. Genoeg vraag., wel onregelmatige diensten.

    Ik werk zelf in de gehandicaptenzorg. Geen dag is hetzelfde, de tijd vliegt voorbij, en super dankbaar werk.
     
  5. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006