Tips gevraagd! Munchkin 360 beker.

Discussie in 'Voeding' gestart door Kim13891, 21 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim13891

    Kim13891 Lid

    14 nov 2016
    89
    8
    8
    Hallo!

    Jullie raden het misschien al.. hebben jullie tips om mijn 11 maander uit de munchkin beker te laten drinken?

    Na maanden oefenen uit de gewone beker, geeft dit nog steeds veel knoeiwerk. Dit is thuis geen probleem, maar bij oma of op visite is het wel eens lastig.
    Tuitbeker drinkt meneer niet uit en ook een rietjesbeker is geen succes.

    Uiteindelijk de drinkbeker van avent gekocht. Hier drinkt hij wel uit, maar knoeit verschrikkelijk. Ook heeft mijn mannetje uitgevonden dat je die knop ook kunt indrukken en de beker op de kop houden hahaha.

    Dus kwam ik terrecht bij munchkin. Maar hoe leer ik hem hieruit drinken? We zijn nu (pas) een week onderweg maar hij wil er weinig van weten. Af en toe pakt hij hem wel, maar hij snapt nog niet dat hij zuigen moet om er wat uit te krijgen.

    Iemand van jullie de gouden tip?
     
  2. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.913
    3.333
    113
    Hier die avent, in het begin was het echt een rotding idd.
    Maar nu drinkt hij er goed uit en is hij te corrigeren als hij de knop in wil drukken.
    Die munchkin leek me idd een stuk beter, maar geen tip om er beter uit te laten drinken.
    Hier ging rietjesbeker wel beter, zodra hij door had hoe het werkte.
    Nu is hij 19 maand en drinkt goed uit z'n rietjesbeker, aventbeker en open beker.
    Het liefst drinkt hij uit een glas, maar die krijgt hij alleen aan tafel, want hij wil er nog wel mee gooien als hij er klaar mee is.
     
  3. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    De eerste paar keren kun je hem tegen zijn mondje houden en dan drukken op het kapje ter hoogte van zijn mondje zodat er wat uitkomt...als je dat een paar keer doet weet hij dus dat er iets uit hoort te komen en zou als het goed is moeten gaan zuigen.
    Voor ik hem kocht keek ik naar de recensies en daar zeiden meerdere mensen dat het hun kindje niet lukte ook omdat sommige kindjes denken dat er een deksel op zit en daarom niet drinken.
    Mijn zoontje krijgt er wel iets uit maar is nog niet toe om uit een glas/beker te drinken, dus wil er nog niet zoveel van weten.
     
  4. Kim13891

    Kim13891 Lid

    14 nov 2016
    89
    8
    8
    Dankjulliewel voor jullie reacties.

    Ik heb idd al een paar keer geprobeerd door er met mijn vinger op te drukken. Dan stopt hij weer zodra meneer het zelf moet doen haha.

    En van de week gaf ik hem (min of meer uit frustratie) de tuitbeker en meneer drinkt de halve tuitbeker leeg *zucht* haha! Dus munchkin is retour gegaan en ik geef hem nu gewoon de tuitbeker.
     

Deel Deze Pagina