Wat een liefde kan een mens voelen...*zwijmel*

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door whitesaber, 4 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

"Ik ben zo flieft op mijn kleine hummel...
    Hij is zo cute,zo mooi,zo alles gewoon!
    Kan de hele dag wel naar hem kijken..."

Wie wil ook lekker zwijmelen hier?

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik ben ook zo verliefd op mijn meisje.
    Ze babbeld zo gezellig en wordt al een hele flinke dame.
    Wat zal papa straks raar op zijn neus kijken hoe geweldig leuk ze is geworden.
    Nog leuker dan de eerste 4 maanden van haar leventje en toen was ze al geweldig

3. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hier ook een verliefde mama hoor! Het is zo'n ontzettend mooi manneke! Heb laatst foto's laten maken en heb ze allemaal meegenomen, kon gewoon echt niet kiezen :)

Heerlijk ventje, lekker druk, enorm wijs koppie en behoorlijk bijdehand voor zijn bijna 7 maanden, mijn kleine prinsje!

4. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ohhhh ik ben ook helemaal over mijn oren verliefd op mijn kleine/lieve/stoere kereltje!!! Ik kan uren naar hem kijken als hij slaapt.....
    Af en toe is het overweldigend dat een moeder zo veel liefde kan voelen voor een kind. Mijn vriend is ook helemaal gek op zijn zoon:)

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ik zeg altijd: "Als je me zoekt, dan zoek maar bovenop de roze wolk, ben voorlopig nog niet van plan om naar beneden te komen :)"

6. Marientje28

Marientje28 Actief lid

30 jun 2008
    220
    0
    0
    Wijkverpleegkundige
    Dit is nog eens een topic:)

Ik ben ook zo enorm ondersteboven van mijn kleine meisje! Ze is om op te vreten gewoon!
    Ik hou zoveel van haar, dat het soms gewoon pijn doet...kan dat? Ja dat kan!

Ook als ik kijk naar ons leventje, de relatie tussen mijn man en mij. Die was altijd al super, maar nu onze Pleun er is, kunnen we ons ineens niet meer voorstellen dat we ooit gelukkig zijn geweest zonder haar!

7. whitesaber

Mijn ogen tranen gewoon als naar hem kijk...
    En oohhh wat ben ik ook in de wolken als hij op mijn arm in slaap valt...
    Voelt zo goed,een band voor het leven...

Als hij kijkt naar me en begint te giebelen...
    Altijd die lach,maar soms ook een traan dan breekt mijn hart...

Ik kijk altijd even om het hoekje als hij slaapt,met zijn armpjes omhoog en zijn speeltje niet ver bij hem vandaan

Zo rustig,zo kalm...
    Zo onschuldig,wat wil ik hem behouden voor alle kwaad in dit leven...

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hier heel erg verliefd op mijn mooie prinsesje. Ze is zo dapper, lief, mooi, kan me soms nog niet voorstellen dat wij dit mooie meisje groot mogen brengen. Dus ja heel erg verliefd hier!!!

9. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik plaatste vorig jaar oktober de volgende blog op m'n hyves. Jesse was toen anderhalf. Heb 'm even weer opgezocht.

Ons engeltje.

's Ochtends rond acht uur, half negen: Jesse is wakker en ik ga z'n kamertje binnen. Zo fijn om zijn blije snuitje weer te zien oplichten.
    Tijdens het ontbijt smelten wij helemaal als hij eerst heel lief z'n knuistjes voor z'n ogen houd (bidden) en we vinden het zo leuk dat we dus steeds zélf de ogen open hebben! :$
    Na z'n boterhammetje ligt hij nog heerlijk als een kleine baby tegen me aan om z'n melk met thee te drinken. Zo waan ik me nog eventjes een baby te hebben. (Wel een grote baby, van 12 kg inmiddels)
    Na het eten gaat Jesse lekker spelen, met z'n trein, of hij maakt een grote zooi door z'n speelgoed allemaal op de grond te mikken en vervolgens nérgens mee te spelen. Oooooooh, wat een ondeugend snuitje, als ik dan tegen hem zeg dat hij moet opruimen. Dan doetie net alsof hij me niet snapt, de slimmerd. ;) Soms ook fietsen we een rondje, naar de bakker, de supermarkt, of een rondje langs de kinderboerderij.
    Rond half twaalf wordt m'n kleine meneertje moe. Dan mag hij van mama een half uurtje tekenfilmpjes kijken. Inmiddels hebben we een paar mooie dvd'tjes verzameld, waar hij stuk voor stuk met veel vreugde naar kijkt. Vaak ga ik schuin voor hem zitten, zodat ik z'n lachje zie, als hij weer een leuk fragmentje herkent. :D
    Rond half één gaan we eten, soms istie al zo moe dat hij geen hap brood meer naar binnen krijgt. Dan maar snel een flesje en hup-hup z'n bedje in. Meestal slaapt hij binnen de paar minuten al, en dan kan het zomaar zijn dat hij een dikke 2 of 3 uur slaapt. Lekker even tijd voor mezelf. Soms besteed ik die tijd 'nuttig', door me met het huishouden te bemoeien, maar meestal schuif ik ook wel op de pc-stoel of kijk een filmpje, net waar ik zin in heb.
    Rond half vier, vier uur hoor ik m'n kleine mannetje brabbelen en gaan we samen wat drinken en fruit eten. Wat kan hij toch lief die stukjes mandarijn naar binnen werken, en vervolgens de velletjes uitspugen. En wat propt hij superschattig die banaan naar binnen, als een doorgewinterde hamster met dikke wangen, hevig slikkend om de grote stukken weg te krijgen.
    Tijdens het eten koken zit hij vaak nog even in de box, en warempel vermaakt hij zich dan nog best.
    Tegenwoordig weigert meneertje zijn warme eten. Heel resoluut sluit hij z'n lipjes stijf op elkaar en schudt fanatiek nee met z'n hoofdje, zodat z'n krulletjes heen en weer schudden. Wij kunnen hem dan alleen maar verliefd aankijken... vervolgens eet hij z'n toetje gelukkig wel netjes op.
    Na het eten kijken we samen nog even wat tv, naar de balletjes (beter bekend als lingo) en daarna verheffen wij ons naar boven, naar het bad. Eerst blaas ik altijd bellen voor hem, die hij vervolgens met z'n kleine prikvingertjes kapotmaakt. Enthousiast spettert Jesse de hele badkamer inclusief mezelf nat, elke dag weer een feest.
    Om acht uur nog even naar beneden voor een flesje thee met een scheutje melk en dan is meneertje moe. Hij pakt m'n pink en leidt me naar de trap, waar hij rammelt met het traphekje om aan te geven dat hij wel graag naar boven wil.
    Dan vlij ik hem liefdevol z'n bedje in, en gaat hij weer lekker slapen.

Het is een aanéénschakeling van mooie lieve grappige en emotionele momenten sinds we ons lieve kleine mannetje thuis kregen.
    Maar het aller-aller-allerliefste is hij, als ik 's avonds naar hem ga kijken voordat ik zelf ga slapen. Daar ligt dan m'n kleine kereltje, moe van het spelen, met z'n blonde krulletjes helemaal in de war. Vaak ligt hij op z'n buikje, knietjes opgetrokken en met z'n kontje omhoog. Dan aai ik hem even over z'n bolletje en streel z'n perzikwangetje. Dan zucht hij vaak eventjes in z'n slaap, en dan is hij wel zo verschrikkelijk lief dat m'n gemoed vol schiet! M'n kleine engeltje!
    Soms is dat gevoel zo intens, dan pink ik stiekem een traantje weg en kan me haast niet van z'n bedje losscheuren.
    Wat zou ik dit beeld graag voor altijd willen vasthouden.

10. whitesaber

Ik zit hier ook een traantje weg te pinken...

Wat een wonder toch niet onze kleine hummels...

11. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Mijn bink zit op dit moment onder de waterpokken maar het is nog steeds de knapste jongen die er is hoor voor mij! :D

Kisbaba heel mooi geschreven, vooral aan het einde kreeg ik kippevel!

12. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    pfffff ik zeg dit gevoel dat ken je alleen als je mama bent zo intens zo onvoorwaardelijk!!heerlijk genieten kan niet wachten tot t morgenvroeg is en dr lekker in dr pyjamaatje dr flesje kan geven en lekker een momentje met dr te hebben!!

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    heerlijk dat gezwijmel

moeder natuur heeft t even perfect geregeld zo
    dat elke moeder haar kind de hele wereld vind

ik ben ook helemaal ondersteboven van onze meis en papa net zo erg
    Het gevoel is niet te omschrijven je kan het alleen voelen als het eindelijk zo ver is dat je mama en papa bent!
    het voelt en is nog beter dan we dat we al die jaren ons hadden voorgestelt en bedacht en en en....

heb vanaaf ook nog een traantje staan weg pinken
    ons kleine meid begon inene hard te huilen uit t niets
    zeg tegen manlief kijk eens even zijn conlusie niets aan de hand
    maar bleef huilen... ga ik kijken alles ondergespuugt zo zielig! schrok me wild
    alles verschoont en gedaan gekroelt terug gelegt en nog wat liedjes voor dr gezongen en ze was aan t weg soezelen en toen inene nog even grote ogen op en me aankijken stop met zingen en zeg hou van jou en kreeg echt de alllllerliefste tandenloze glimlach ooit:) (alle glimlachen zijn mooi natuurlijk maar) *zwijmel* en toen is zezo in slaap gegleden
    Dan weet je meteen weer waar je zo hard voor geknokt hebt

14. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Hier ook nog steeds helemaal verliefd. En Kisbaba, zo sta ik ook altijd naast het bedje nog even te kijken, en nog een aai en dan smelt ik ook bij die zucht, heeeeeeeeeeerlijk! Soms zit ik echt te wachten van: wordt nou wakker, dan kan ik je weer knuffen :D

Miek

15. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik ben ook zó verliefd op mijn twee wondertjes, ons mannetje en meisje. Echt wondertjes, door het oog van de naald gekropen na negen IVF/ICSI pogingen in totaal. Ik ben zó ontiegelijk trots en dankbaar dat ze ons als hun papa&mama hebben uitgekozen. Het zijn allebei zulke lieve, mooie en unieke kindjes met hun prachtige donkere ogen en guitige snoetjes *smelt*. Ach, ik kan wel uren doorgaan.....

16. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    ik heb nooit geweten dat ik zoveel van iemand kan houden als van ons meisje! Al vanaf het moment dat ik wist dat ze in mijn buik zat, hield ik onvoorwaardelijk van haar.
    Zij is mijn alles en ik wil/kan niet meer zonder haar!
    Het leven van mij en mijn vriend is nu compleet met Zoe. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest.

Bij elk lachje, geluidje en knuffel van haar smelt ik. Als ze weer iets nieuws kan of een tandje erbij heeft, ben ik de hele dag vrolijk van trots. Op mijn werk hangen allemaal foto's van ons meisje en als iemand er naar vraagt zeg ik dat ze het allermooiste meisje van de wereld is. Hoezo bescheiden? :D
    Omdat ik zoveel van haar hou, kan ik haar ook moeilijk loslaten...
    Het liefst wil ik alles zelf doen, dat maakt het soms wel eens wat lastig met oppas enzo...:)

Maar inderdaad, dat een mens zoveel liefde kan voelen! Heerlijk!

(ookal wil ze nu NIET slapen en is ze vreselijk moe... ;))

Deel Deze Pagina