Tips gezocht nachtje weg met partner 1 kind jacuzzi op kamer

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Forumnaam, 22 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forumnaam

    Forumnaam Bekend lid

    19 okt 2019
    730
    1.492
    93
    Ik wil met mijn vriend en mijn dochter graag een nachtje weg naar een hotel of B&B met een Prive jacuzzi op of bij de kamer (en eventueel sauna), aangezien faciliteiten nu natuurlijk veelal gesloten zijn. Gewoon in Nederland.
    heeft iemand tips voor een leuk hotel of B&B?

    Bedankt alvast
     
  2. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.109
    2.533
    113
    Vrouw
    Brabant
    Van der valk!
    En dan de wat luxere kamers. Wij hebben een keer een suite gehuurd en daar zat een bad (jacuzzi) in voor wel 6 mensen, sauna. Soort eetkamer, hij had zelfs een gang :roflmao:
     
  3. 1548

    1548 Niet meer actief

    Ik weet niet waar in Nederland je iets zoekt maar hier zijn mijn ouders onlangs geweest. Waren heel tevreden. http://www.bedandbreakfastbreda.com/

    Je hebt een (privé) jacuzzi, sauna en bioscoop tot je beschikking. Betaalden volgens mij 150 euro voor een nacht.
     
    Afua32 en Syane vinden dit leuk.
  4. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.397
    10.595
    113
    Het fruithotel in Ochten is leuk. Ook buiten veel te doen voor kinderen.
     
  5. Forumnaam

    Forumnaam Bekend lid

    19 okt 2019
    730
    1.492
    93
    Super gaaf! Daar wil ik heen, alleen kan helaas mijn dochter niet mee. Maar deze ga ik zeker een keer alleen met mijn vriend boeken.

    veel kamers zijn alleen voor 2 personen. Van der valk ook volgens mij (die suites)
     
  6. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.578
    7.198
    113
    Ja die zag ik laatst ook langskomen. Maar wat ik niet kan opmaken uit de foto's is waar staat die jacuzzi en sauna? Zit dat in dat huisje of is dat op een andere locatie?
     
  7. 1548

    1548 Niet meer actief

    Volgens mij staat de jacuzzi buiten en is de sauna binnen. Alle faciliteiten zijn privé
     
  8. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.578
    7.198
    113
    Haha ik had niet verwacht om op dit tijdstip al zo snel antwoord te krijgen mijn vraag :roflmao:

    Het ziet er echt super uit deze ga ik zeker een keer boeken. @Forumnaam kijk ook eens op natuurhuisjes daar hebben er ook heel veel een sauna en jacuzzi
     
  9. Yellowsun

    Yellowsun Fanatiek lid

    23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    nee bij veel van der valk hotels kun je voor een bijbetaling een bed op de kamer laten bij zetten. Als je dan gewoon even belt naar het hotel regelen ze dat voor je. Niet alle hotels hebben dat omdat de kamer dan groot genoeg moet zijn
     
    Featherr en Forumnaam vinden dit leuk.
  10. Liefje91

    Liefje91 Actief lid

    20 apr 2016
    217
    100
    43
    Amersfoort
    Wij zijn er vorig jaar geweest, het is er prachtig.
    jacuzzi is buiten onder de overkapping en de sauna is beneden onder de slaapkamer in de badkamer.
     
  11. DaphneB

    DaphneB Bekend lid

    25 jul 2011
    583
    68
    28
    Helaas mag dat niet bij de luxe thema suites van van der Valk
     

Deel Deze Pagina