Volgende week vrijdag heb ik een bruiloft en ik wil iets doen met mijn haar. Het moet ook niet te truttig of te stijf zijn, gewoon wel een beetje vlot. Maar ik heb geen idee wat ik met mijn haar kan doen. Ik kom meestal niet verder dan een klein staartje. Mijn haar valt op mijn schouders en het is vrij dik. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en wat tips hebben.
Ik was mijn haar dan met shampoo, geen creme erin ofzo, want dan wordt het te glad. Dan op handdoekdroog haar schuimversteviging erin. Op laten drogen (fohnen kan ook) nogmaals versteviging erin. Dan pak ik de bovenste laag die draai ik wat rond en zet ik vast op mn hoofd. Vreemde bobbels en plukjes zet ik aan het eind vast met schuifjes. De rest van mn haar zet ik daaronder vast met klemmetjes. Ik gebruik doorzichtige klemmetjes, die zie je haast niet zitten. Beetje touperen als je niet veel volume hebt (kan je ook van te voren doen). Ik doe dit regelmatig, mijn haar heeft heel veel volume dus gaat heel makkelijk. De klemmetjes blijven bij mij ook heel goed zitten. Veel haarlak wil ook nog wel helpen. Soms gebruik ik ook wel speldjes die in mn kelding terugkomen, die je dus wel ziet zitten, maar daar moet je van houden...
Krultang erin, haar met je handen opfrotten en vastzetten met schuifjes. Leuk, nonchalant en spontaan!