Tips lage rugpijn (verdraaid, geen prematuur weeën)

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Vero0504, 11 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.804
    14.144
    113
    Aangezien mn vorige vk me afvoerde naar t ziekenhuis ipv met tips kwam:

    Heeft iemand een goede tip bij lage rugpijn?

    Heb vanmorgen de kerstboom opgevangen als reactie, rug verdraaid. Precies dat punt bij je stuitje (SI gewricht geloof ik) en dan die spiergroep die daar omheen valt (zijn niet de kortste zo te voelen :roflmao:)

    Ik had al iets last van mn bekken (voelde ik aan mn billen, ben een raar bouwwerk) maar dit is gruwelijk.

    Ik heb de bezem nu naast me neergezet anders kan ik niet eens van de bank afkomen. Daar heb ik de koffietafel en de bezem bij nodig. WC is gelukkig klein dus lang leve de deurpost.

    Hete douche en hittepit al in gebruik, in beweging blijven helpt wel mja gaat niet oneindig. Tis gewoon echt vastgeschoten ofzo of verrekt ik heb geen idee maar bepaalde bewegingen kan ik gewoon echt niet meer maken zonder te vergaan van de pijn. Niesen ook niet verstandig.:|

    Iemand die toevallig als eens SI klachten had uit de zwangerschap oid met tips die enige baat leken te hebben?
     
  2. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Héél herkenbaar en ik kan je 1 ding aanraden: zo vlug mogelijk een afspraak bij een osteopaat of chiropractor boeken.
    Stuitpijn is vréselijk pijnlijk!! Ik heb er 2 weken mee rondgelopen en heb gehuild van de pijn.
    Bij mij was het een gevolg van de bevalling, mijn stuitje stond een kwart gedraaid :o:
    Kon me geen enkele houding vinden die hielp.
    1 behandeling van mijn osteopaat later was ik 100% pijnvrij.
    1 klein detail: de manipulatie van een stuit gebeurt inwendig, als in anaal o_O
    Komt erbij dat mijn osteopaat een ontzettend knappe man is en ik 2 weken na mijn bevalling met een flubberbuik en met bloedingen daar niet zo elegant lag :roflmao::roflmao:
    Maar als je zo'n helse pijn hebt zet je je daar heeeel vlug over :D

    Ik hoop voor jou dat het je ook kan helpen!!
     
  3. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Ja mee eens bel meteen een goede osteopaat! Met een beetje mazzel ben je er met 1 behandeling vanaf.

    Verder insmeren met tigerbalsem of ander spul voor de 1e verlichting icm paracetemol.

    En tja oefeningen doen zal nu wel niet zoveel zin hebben. maar je zou even kunnen googlen op oefeningen si gewricht.
     

Deel Deze Pagina