Wij gaan de laatste week van de meivakantie 5 dagen naar CenterParcs. Nu las ik online wat mensen meenemen (of beter gezegd thuislaten, want de hele huisraad lijkt soms mee te gaan). Wat zijn nou dingen om écht mee te nemen? Behalve natuurlijk wat te eten voor de eerste dag en spullen voor de kids (laarzen bijvoorbeeld).
Vaatwasblokjes, als je een huisje met vaatwasser hebt. Je krijgt er namelijk te weinig Broodbeleg, zwemvleugels?
Thnx! Dat zijn wel een beetje de basics toch om mee te nemen? Vaatwasser hebben wij thuis niet eens zal wel even een klein pakje kopen om mee te nemen.
Als je niks extra’s hebt geboekt: -handdoek -theedoek -vaatdoek -afwasmiddel/vaatwasmiddel -vuilniszakken Wij nemen ook eigenlijk altijd eigen kinderstoel mee. Dochter is heel lang te klein geweest voor veel kinderstoelen. En kijk even goed wat voor koffie apparaat je hebt!
Echt he! Heb ze ook wel eens gehad met Ikea stoelen (die hebben wij zelf ook) maar ook wel eens van die grote stoelen met een blad eraan die je moet uitklappen.
Wij gaan morgen, wat ik nog op het lijstje heb staan buiten kleding/zwemspullen en wat al genoemd is; allesreiniger Biotex Wc papier Keukenrol Boodschappentas Badmatje Speelgoed om in het zwembad mee te spelen
Zo te zien moet ik nog eens goed inventariseren wat ik ga meenemen. Wat een gedoe joh, zo’n vakantiehuisje... is voor ons de eerste keer dat we naar zoiets gaan.
Weet iemand hoe het zit met beddengoed voor het ledikant? Wij hebben een premium huisje. Verder neem ik dolce gusto cups mee en vaatwasblokjes. Ook gewone handdoeken neem ik mee.
Beddengoed voor ledikant moet je zelf erbij huren (of meenemen), ook premium. Zelf neem ik altijd een badmatje mee. Vind die huisjes doorgaans erg slecht schoongemaakt en dan is het wel fijn om net na het douchen je voeten in ieder geval nog een poosje schoon te houden...
Ik zou ovenwanten meenemen. Die vergat ik in het begin steevast en dan hadden ze alleen die kleine ovendoekjes om je hete pan af te gieten (als ze er al waren)
Kruiden om te koken... iig peper en zout Olijfolie/ bakboter Babyfoon Ik neem voor de kids meestal hydrofielen ipv badhandoeken mee scheelt ruimte Je eigen kussen.
En je eigen matras, hahaha! Afgelopen keer in Duitsland spande echt de kroon. Nog nooit zo’n diepe kuil in een matras gezien!
Waar in Duitsland zaten jullie? Want toevallig gaan wij naar Duitsland (hochsauerland) @Rian85 kruiden! Goede tip, dat zou ik echt zijn vergeten
Eh... dat was het . Premium huisje (Wij gaan ook weer trouwens. Dit keer comfort, dus hoop niet dat dat nog erger is)
Tsjaa wij zijn ook geweest en de hele auto zat vol hoor... maar hadden wel een campingbedje bij... We hebben zelf nog 2 handdoeken meegenomen, badhanddoek, hydrofielen, handdoek en theedoek, vaatdoekje En we hebben hagelslag meegenomen, pindakaas e.d en een koeltasje met de kaas en alles