Tips!?? Te weinig voeding na 19 u

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Mempie, 21 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mempie

    Mempie Actief lid

    2 sep 2018
    185
    161
    43
    Vrouw
    Dames ik hoop echt op goede tips. Dochter is 10 weken, vorige week flink griep gehad en sinds die is m'n voeding flink gekelderd. Nu weer goed op schema maar na 18 19 u heb ik echt thee zakjes. Baby dan ook hele avond ontevreden, veel aanliggen, en tegen de tijd dat de nacht begint natuurlijk geen druppel melk er meer uit te krijgen. Los het nu op door soms flesje te geven en zelf ff nog flink te kolven om op gang te laten. Ook al een avond ieder uur gekolfd Maar niks baat. M'n zoon heb ik 8 maanden gevoed. Had bij hem veel meer rust, minder in de weer enz dus niet echt dat probleem gehad.

    Nu deze week ook weer aan 't werk, avonddiensten dus dat zal allemal niet mee helpen aab de productie. Nu denk ik dus ergens hm ik stop wel met avond an de borst en kolf wel een keer 's avonds om 't op gang te houden, soms zo klaar ermee dat ik overweeg helemal te stoppen ik weet het niet zo. Stoppen liever niet, heb bij m'n zoon er zo van genoten en keek zo nar de bv periode uit.

    Iemand tips? Homeopathisch iets?
     
  2. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    regeldagen.. Dat duurt even maar gaat ook weer over. Zeker als je zo ziek bent geweest of zij zo ziek is geweest heb je even nodig om alles weer aan te passen aan de gebruikelijke behoefte.
    Hou vol! Het wordt weer beter. Echt!
     
    Mempie vindt dit leuk.
  3. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Inderdaad, blijven aanleggen op verzoek. Je kindje vraagt meer en je productie moet daarop worden afgestemd, door er aan toe te geven gaat dat het snelst :)
     
    Mempie vindt dit leuk.
  4. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Idd veel aanleggen, samen clusteren en misschien je avonddiensten even ruilen. ( mag je dit trouwens weigeren ivm borstvoeding?)
    Even veel tijd samen doorbrengen dan komt t na een paar dagen echt weer goed!
     
    Mempie vindt dit leuk.
  5. Mempie

    Mempie Actief lid

    2 sep 2018
    185
    161
    43
    Vrouw
    Thanks dames! Gisteravond was 't al een stuk beter dus ik hoop dat dat zo blijft gaan!! :)
     
    littlemunchkin vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina