Tips verloskundigenpraktijk Eindhoven

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door girly1984, 18 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girly1984

    girly1984 Niet meer actief

    Hallo,

    Vanochtend hebben mijn vriend en ik onze eerste zwangerschapstest gedaan en deze was positief, echt zo leuk (en spannend :))!!
    Maar nu ben ik benieuwd of er iemand tips/ ervaringen heeft wat betreft een verloskundige in Eindhoven?

    Alvast bedankt voor jullie reacties!
     
  2. Angie4you

    Angie4you Bekend lid

    31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    T noorden!! Topteam en een goede samenwerking met het Catharina zkh.
     
  3. Bully

    Bully Lid

    9 mrt 2011
    85
    0
    0
    Eindhoven
    Claire de Lune in eindhoven!!! Súper praktijk!!! ;)
     
  4. Lumiere

    Lumiere Fanatiek lid

    11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Vriendin van me zit bij de praktijk in de Frankrijk-buurt (Woensel/ Achtse Barriere), gezondheidscentrum Artoislaan of zoiets? Ik weet alleen dat de vlk Renate heet en zij heeft daar heel goede ervaringen. Ik weet eigenlijk niet of ze in EHV ook per postcodegebied werken met verloskundigen? Bij huisartsenpraktijken wel geloof ik?
     
  5. NiJO

    NiJO Actief lid

    22 jun 2007
    210
    0
    0
    Dat is Clair de Lune! Geweldige praktijk, 3 hele lieve dames en een geweldige assistente, Paula. Ik kwam daar vorige maand na bijna 3 jaar weer (voor de 3e keer) en het was alsof ik daar nooit weg ben geweest. Paula vroeg me al om mijn zwangerschapskaart, maar het was nog maar de intake! Renate (vk) zei ook dat ze deze keer de bevalling graag zelf wilden doen en dat dat dan wel heel tof zou zijn. De andere 2x werd ik helaas medisch.
    Deze keer hoop ik op een thuisbevalling en dus dat ze er zeker bij zouden zijn.
    Clair de Lune heeft 3 locaties: Artoislaan in Blixembosch, Ernani in Sprookjesbos en Airbornelaan in Vaartbroek. Zij behandelen vooral Woensel.
     
  6. Astrid040

    Astrid040 Bekend lid

    4 feb 2011
    652
    251
    43
    Ik woon in het centrum en werd door de huisarts vewezen naar de boreling, ook goede ervaring mee.
     
  7. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.960
    1.230
    113
    Ik zit ook bij de Boreling, lieve dames daar! (voor zover ik "ervaring" heb)
    maar het is ingedeeld op gebied toch?
     
  8. Astrid040

    Astrid040 Bekend lid

    4 feb 2011
    652
    251
    43
    Ja, gewoon aan je huisarts vragen bij welke regio je valt. Ze zijn allemaal goed, je zit nergens echt verkeerd wat ik zo hoor.
     
  9. gingertjuh

    gingertjuh Actief lid

    10 jan 2013
    150
    0
    0
    voedingsassistente, activiteitenbegeleider,
    eindhoven
    Verloskundige praktijk Tongelre!

    Echt super behandeling! Ivm groeiachterstand ben ik doorverwezen naar het zkh en moet hier ook bevallen.
    Zodra de bevalling begint moet ik hun toch bellen. Zouden ze me met spandoek aan komen moedigen :D:D:D
     
  10. Naima1982

    Naima1982 Lid

    10 sep 2013
    20
    9
    3
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik zit bij verloskundigenpraktijk 't Noorden en ben zeer tevreden!
     
  11. Mama092013

    Mama092013 Fanatiek lid

    23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Helemaal mee eens! :D
     

Deel Deze Pagina