Hoi andere sportende mama's, Ik sport 3 a 4 x in de week. Met name Crossfit, krachttraining en interval training. Nu ik richting de helft van de zwangerschap ga wordt het echt enorm behelpen met de kleding. Het knelt en zit niet lekker en als ik de band van de broek al kan omslaan zakt het af. Ik al behoorlijk wat afgezocht, maar kom niet echt wat tegen waar je een beetje in kan zweten en wat er ook nog comfortabel uitziet. Is hier iemand met de gouden tip?
Bedankt voor je reactie! Er is zo weinig aanbod, je zou bijna denken dat het een gat in de markt is. Heb jij toevallig die 3/4 legging ook in het grijs? Zo ja, hoe zit het met zweetplekken? Dit ivm de potentiele donkere vlekken (bijvoorbeeld bij je kruis ) die bij sommige lichtere materialen nog wel eens willen ontstaan.....
heb iid die grijze 3/4 legging. nog geen last gehad van ongewenste zweetplekken maar er is idd zeer weinig sportkleding voor zwangeren, echt bizar.
Als je nog een gewone joggingbroek nodig hebt kun je die nu ook goedkoop op de lidl webshop bestellen trouwens