Tips wat voorn stoel kinderkamer voor voeden

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nancydierengek, 23 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hoi!

    Misschien een stomme vraag.

    Op onze kinderkamer boven wil ik een stoel neerzetten om straks steeds in te kunnen zitten als ik mijn kindje ga voeden. Dit zodat ik niet op bed hoef te zitten bij mijn vriend als die aan het slapen is. Maar nu wat voorn stoel zou handig zijn met voeden?
    Ik denk in ieder geval een stoel met leuningen.

    Iemand tips welke stoel handig is en comfortabel zit.
    :oops:;)
     
  2. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Ik heb een stoel van de ikea wasr je een beetje mee kunt wippen. Voornaamste eis is dat de leuningen niet te hoog of te laag zijn voor je ellebogen en dat je er lekker ontspannen achterover kan zitten. Vond ik in ieder geval. Met kussens zit ik heerlijk ondersteund en kan ik tijdens voeden of troosten heerlijk in de stoel doezelen. Kwestie van uitproberen in de winkel.
     
    Nancydierengek en Oceanna vinden dit leuk.
  3. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Dit is geen antwoord op je vraag maar wij hebben nooit een stoel gehad. Baby sliep in wieg naast ons bed en ik voedde in bed. Met een dimbare lamp zodat niemand te wakker werd (voornamelijk ook de baby). Dit vond ik verreweg het prettigst voor mijzelf.
     
    Popidepi, Nan87, itakepictures en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. 1548

    1548 Niet meer actief

    Ik heb een schommelstoel met leuningen, in mijn rug en onder mijn arm een kussen.
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  5. K00

    K00 Niet meer actief

    Wij hadden ook een schommelstoel van mp
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  6. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Zo'n schommel/wip stoel van IKEA. Staat nu nog steeds op zijn kamer. En wordt soms nog gebruikt als hij ineens ontroostbaar wakker wordt.
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  7. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Kijk is wat een reacties al bedankt daar voor!
    Oke duidelijk ik moet op zoek naar een schommelstoel.
    En dan leuningen die op goede hoogte zitten.
    :thumup:
     
  8. Whoopie

    Whoopie Fanatiek lid

    20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Ik heb een simpele fateuil van Ikea en ben er blij mee. Staat er nog steeds en de jongste is nu 2!
     
  9. Plusje

    Plusje Bekend lid

    1 apr 2017
    709
    285
    63
    Ik heb de poang staan (van ikea) maar moet ook bekennen dat ik het tot nu toe nog niet in gebruik genomen heb. Voor mij bleek voeden in bed toch het fijnste te zijn. Je koelt niet af en het grootste voordeel is liggend kunnen voeden. Ik heb totaal geen kracht in mijn armen 's nachts en gehannes met (voedings)kussens werkte voor geen meter. Dan is liggend voeden echt een uitkomst. De stoel hoop ik later te gaan gebruiken als voorleesstoel voor het slapen gaan. dus misschien niet geheel antwoord op je vraag, maar meer advies kijk naar wat werkt voor jou, een stoel hoeft niet persee.
     
  10. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Bedankt mensen voor de tips!
    Ik heb inmiddels vandaag een schommelstoel van de Ikea gekocht.
    :thumup:
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  11. Nan87

    Nan87 Actief lid

    21 nov 2015
    444
    502
    93
    Ik heb zo'n ikea schommelstoel. die werd later vooral gebruikt om voor te lezen. Alle voedingen doe/deed ik in bed. Veel te lekker warm :)
     
  12. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.687
    9.654
    113
    Een leunstoel met beklede leuningen op een prettige hoogte. Ik had een oudje dat schoonvader ergens vandaan had, leer, hij zag er niet uit maar o wat zat hij heerlijk :D daar heb ik ook heel wat uurtjes in geslapen :oops:
     

Deel Deze Pagina