Tips Zuid-Afrika (Tuinroute)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door STine08, 7 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. STine08

    STine08 Bekend lid

    14 okt 2019
    513
    534
    93
    Vrouw
    Dag iedereen,

    Zijn er onder jullie die al eens naar Zuid-Afrika zijn geweest (Kaapstad en Tuinroute) en die ervaringen willen delen? Wij gaan volgend jaar voor een tweetal weken en must see's en must do's zijn altijd welkom :)
     
    Shy24 vindt dit leuk.
  2. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.320
    1.052
    113
    Wij hebben met een kind van 2 jaar gereisd van Kaapstad naar buffelsdrift in oudtshoorn (via montagu ) toen knysna toen garden route game lodge en geëindigd in houtbaai.

    Leuk vonden wij de pinguïns bij Kaapstad en de hele weg daarnaartoe. Strand van houtbaai. Knysna vonden we mooi en relaxed. Verder het eiland van Nelson Mandela. De safaris , tafelberg etc. Zoveel moois en heerlijk land om te reizen )
     
  3. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.578
    10.471
    113
    Oh ik ben jaloers! Heerlijk vakantie was dat! Ik zou in dat geval het addo elephant park meepakken, omdat je niet in de buurt van het krugerpark enz. Komt en een wildpark nog wel heel tof is om mee te maken. Verder had ik bij Hermanus achteraf genoeg aan het spotten van walvissen vanaf de kust en hadden we spijt van de boottrip waar we allebei heel ziek van werden en die vrij duur was.

    kaapstad, reserveer thuis alvast bij https://www.lacolombe.co.za/ het beste restaurant waar ik ooit gegeten heb!

    ga in Stellenbosch naar Boschendal voor heerlijke wijnen en prachtige uitzichten. Het is sowieso aan te bevelen om vanuit Hermanus via het binnenland naar Franschhoek/ Stellenbosch te reizen, dan heb je een heel indrukwekkend uitzicht.

    Kaap de goede hoop/ de pinguïns is erg leuk en inderdaad Robbeneiland mag je niet missen, zo indrukwekkend.
    Tenslotte de Tafelberg. Zet als je in Kaapstad bent vroeg je wekker en check of het helder is, is het helder, zorg dan dat je bij openingstijd bij de Tafelberg bent, geen rijen en nog niet zo druk op de berg zelf.
     
  4. STine08

    STine08 Bekend lid

    14 okt 2019
    513
    534
    93
    Vrouw
    Bedankt voor de tips!

    Addo stond sowieso al op het lijstje :)
     

Deel Deze Pagina