Tis niet eerlijk...

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Nieuwsgierigbijtje, 17 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    He kak ben gewoon 4 weken na de bevalling weer een kilo aangekomen. Tis niet eerlijk....

    Oké heb mij even laten gaan met allerlei lekkernij omdat het de laatste weken voor de bevalling niet meer paste maar echt Lijf je overdrijft wel hoor.

    Dag sauxijzen broodjes, cupcakes, suiker in thee en koffie, vruchten kwarkjes, ontbijtkoek, fruit koek, koek koek en koek... ik ga jullie missen.

    Had ik al gezegd dat het niet eerlijk is.... ?
     
    Baby4 vindt dit leuk.
  2. Aanoniemous

    Aanoniemous Fanatiek lid

    15 feb 2016
    1.546
    962
    113
    Vrouw
    Ik heb een jaar na de bevalling die 10 kilo er zo weer aangegeven die ik eerst na de bevalling weer kwijt was :| het zit er ondertussen nog
     
  3. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Dat is ook zwaar oneerlijk. Ik hoop dat mijn lichaam ook weer effe gauw normaal gaat doen nu hoor.

    Die halve liter ongezoete thee die ik net op heb (lees: 3 schepjes(scheppen) suiker smaakt voor geen meter nu :roflmao:

    En dan geef ik ook nog eens borstvoeding maar kan mij niet voorstellen dat mijn boobs 15 kilo te zwaar zijn nu :roflmao::roflmao::roflmao:
     
    Aanoniemous vindt dit leuk.
  4. gemini020

    gemini020 Actief lid

    28 sep 2014
    444
    57
    28
    Bij veel vrouwen slaat hun lichaam juist vet op als je borstvoeding geeft, kan je namelijk goed gebruiken:) probeer gezond te eten, al moet het ook leuk blijven, en verder zou ik me er zo kort na de bevalling niet druk over maken
     
  5. MaritS

    MaritS Actief lid

    5 dec 2015
    469
    398
    63
    Ik was binnen 9 maanden na de bevalling 30 kilo kwijt, moest bij eten. Lang leve de borstvoeding. Hoop dat t nu weer zo zal gaan want ben met 18 weken zwanger al 6 kilo aangekomen. En zo overdreven veel eet k nou ook weer niet:o:
     
  6. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Haha ik plaatste het ook zeker met een knipoog. Bij de andere 4 ging het na 2 maanden bv er rustig vanaf en bij deze dame misschien ook. Nu wel weer 3 kilo minder dus het smelt langzaam weg
    Heel herkenbaar. Nu ook echt heel veel aangekomen bij de laatste. Inmiddels staat de teller op -17
     
  7. Flan82

    Flan82 Lid

    13 jan 2019
    95
    45
    18
    Vrouw
    -17 wauw.
    Alle drie de keren na de bevalling maar 5 kilo eraf van de 15 eraan. Die andere plakken en borstvoeding helpt ook niet erg...
    Nu op -9 en dan houd ik me echt aan de max 2500 kcal per dag.

    Na de borstvoeding maar weer even flink aan de Sonja.
     
  8. gemini020

    gemini020 Actief lid

    28 sep 2014
    444
    57
    28
    Oh haha sorry. Gewicht was een pijnlijk punt voor mij toen het afvallen ophield dus ik maak geen grapjes erover bij anderen en probeer ze wat op te vrolijken
     
  9. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Hier was ik 30 kilo bij in de zwangerschap dag erna 15 kwijt vocht baby placenta etc , Daarna weer 7 kilo bij toen dacht ik oke zoveel heb ik niet nodig voor borstvoeding toen heb ik enkel nog op vrijdag ge cheat noem ik dat en toen ging er 10 tot 15 af in een jaar .Gewoon streng zijn voor je zelf sauxijzen broodjes is even calorie vol als een puntzak patat dus als je zoiets wil kan je gewoon uren niet eten behalve een stukje fruit :p Wat ik trouwens meer ging eten was Griekse yogurt met geraspte appel of ander fruit daar kon ik dan toch van genieten .
     
  10. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Als ik op mijn fitbit kijk, zou ik aankomen met 2500 cal per dag. Ik ben mijn conditie aan het opbouwen en loop iedere dag minstens 5km en doe wat buikspieroefeningen, ik keutel wat thuis, poets en geef bv. Dan zit ik gemiddeld rond 2300cal per dag die ik nodig heb. Iedere dag daar 200 overheen is best veel.

    Nu is dat ding een indicatie, maar 2500 cal om te eten is te veel, helaas XD
     
  11. Flan82

    Flan82 Lid

    13 jan 2019
    95
    45
    18
    Vrouw
    Ik zit ook te denken om richting de 2300 te gaan...maar ja geduld is wellicht beste op termijn.
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina