Toch eisprong?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LJJ, 11 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LJJ

    LJJ Fanatiek lid

    20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Hee dames,

    Onderstaande foto heb ik al eerder geplaatst met de vraag of dit mijn positieve ovulatietest was op 29/11. Dit werd door verschillende ontkracht.
    Hij is niet zo knal als ik ze wel eens voorbij zie komen, maar ik twijfel nu toch. Ook omdat ik van dat gekke slijm had.
    Ik heb tot op heden iedere dag trouw een ovulatietest gedaan. Deze zijn telkens negatief (wit) zelfs geen schaduw zoals je ze op deze foto ziet oplopen.
    Nu heb ik mijn temp in die tussentijd ook bijgehouden in FF en die zet toevallig een markering bij de 30e dat toen mijn eisprong was obv temp.
    Kan het zijn dat ik gewoon niet zo positief test?
    Bekijk bijlage 484379
     
  2. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Plaats je kaartje er eens bij?
    Op basis van deze testen is je eisprong nog niet geweest.
     
  3. JSS1989

    JSS1989 Actief lid

    13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    hey meid, ik heb al van sommige mensen gelezen dat ze hun eisprong vaak niet met een knaller hebben. Ook iemand die zwanger is geworden en zij had die keer geen knaller gehad, enkel zo'n test die jij hebt staan op 29/11. Als je zo'n test hebt volgende keer, kan je best ook eens de slijmtest doen. 2 vingers in je vagina inbrengen tot aan het einde. Als je je vingers eruit haalt moet is het slijm tijdens je vruchtbaarste periode heel rekbaar en doorzichtig.
    Cervixslijm helpt je vruchtbare dagen te bepalen
    Als ik het zo bekijk, denk ik toch ook wel dat dat je eisprong was
    Liefs en sterkte! Ik heb juist een miskraam gehad en wil nu ook opnieuw proberen, ben men ei nu aan het zoeken.
     
  4. JSS1989

    JSS1989 Actief lid

    13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Als het je piek was op 29/11 dan zou je ei 24 tot 48 uur later gesprongen zijn en dan zou je toch 1 van de komende dagen ongesteld moeten worden, tenzij je zwanger bent natuurlijk. Als je over 4 dagen nog niet ongesteld bent, zou ik eens een zwangerschapstest doen.
    Liefs
     
  5. LJJ

    LJJ Fanatiek lid

    20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Bekijk bijlage 484382

    De hoge piek op de 29e reken ik niet mee. Dit was namelijk op een later tijdstip dan normaal.
     
  6. mamma chan

    mamma chan Fanatiek lid

    17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Dat dacht ik ook elke keer tot die dus nog dikker werd, en echt knalde!
    Het kan dus wel😊
     
  7. LJJ

    LJJ Fanatiek lid

    20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Tot op de dag van vandaag geen knaller gezien nog..
    Maar afwachten of ik ongesteld word dan. Dan kan ik beter conclusies trekken denk ik. En tot die tijd maar doortesten..
     
  8. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.580
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe was je temp vandaag??
    Temp je wel rectaal? Elke ochtend dezelfde tijd voor het opstaan uit bed?

    Ik zie nogal wat open bolletjes wat je tempcurve onbetrouwbaar maakt.
     
  9. Djoni

    Djoni Actief lid

    19 dec 2012
    127
    16
    18
    NULL
    NULL
    Zijn de ovu testen van de action of niet?
    Hier zelf nooit een knaller mee gehad, netjes getest steeds maar een knaller kwam niet. Had 1 keer hem net zo donker als jou donkerste en toen paar dagen later op echo te zien dat ik wel een eisprong had gehad.

    Ben zelf weer gestopt met die testen want de gyn zei dat het vooral weggegooid geld was. Afgelopen maand ook zonder testen en nu zwanger.

    Ook dat slijm waar iedereen het over heeft is niet heilig. Na bevalling van eerste kindje nooit meer dat slijm gehad. En toch dus blijkbaar wel goeie eisprong.
     
  10. LJJ

    LJJ Fanatiek lid

    20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Mijn temp vandaag was iets hoger dan gisteren (36,9), maar ook later getempt dan normaal. Ik dienst idd rectaal voordat ik opsta.

    Maar ik ging zojuist even naar het toilet en toen zag ik dat ik ongesteld was.
    Dus toch mijn ei geweest toen denk ik!
    Dit is m'n eerste natuurlijke menstruatie sinds m'n laatste pil. Na 34 dagen, dus ik ben blij! In 2016 gaan we proberen!:;)
     
  11. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    fijn dat je nu duidelijkheid hebt gekregen! Misschien ben jij 1 van de vrouwen die juist goed uit de voeten kan met de gevoelige ovutesten van sensitest?? Dat je daar wel duidelijk een knaller op krijgt. Bij sommige vrouwen is de LH waarden niet zo hoog en krijgen dus nooit een knaller op de gewone ovutesten
     

Deel Deze Pagina