toch ff een vervolg over topic verzekeringen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ellen1973, 17 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen1973

    Ellen1973 Actief lid

    22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Ik zoek me suf tussen alle vergelijksites, ik heb er echt een dagtaak aan, daarom wilde ik persoonlijke ervaringen van mensen horen met hun verzekering. Bovendien zijn die vergelijksites helemaal niet zo betrouwbaar.

    Daarom nogmaals: wie heeft er gekeken naar de voorwaarden horende bij de zorgverzekering en de premie die je hiervoor betaald. De standaardvoorwaarden (de basisverzekering) zijn erg beperkt. En een kind krijgen is geen kattenpis. Het gaat mij niet om een kraampakket hoor, want die spullen kun je ook kopen bij de apotheek, maar echt vergoedingen van bijvoorbeeld de eigen bijdrage bij de kraamzorg. Stel dat je 80 uur kraamzorg krijgt, dan kost dit je 3,50 per uur eigen bijdrage = 280 euro!

    Eigen bijdrage in het ziekenhuiszonder medische indicatie is alles boven 100,50 en 14 euro per opnamedag. Nou dat kan aardig oplopen hoor!

    Dus sorry natasja dat ik weer hiermee kom, maar voor mij is dit onderwerp even relevant voor deze site als hoe regel je kraamzorg (bijvoorbeeld).

    Groetjes, Ellen :rolleyes:
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dan doe ik deze dicht en de andere weer open..
    Voortaan misschien even pb...
     

Deel Deze Pagina