Toch maar eens met een OVU test begonnen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door waiting mommy, 7 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waiting mommy

waiting mommy Actief lid

2 nov 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde eerst niks weten van deze testen maar nu we toch al in de 7e ronde zitten en ik nog steeds niet weet waar mijn ei is, toch maar eens geprobeerd.
    Moest eigenlijk moederdag beginnen met de test, maar voelde me gisteren (6mei) al wat apart. Ik dacht ik test gewoon. Toen had ik een donkere en een lichte streep. Vandaag(7 mei) nog een keer getest en twee donkere strepen. We hebben al drie dagen flink geklust en vanavond nog weer even. Ik hou het leuk door het gezellig te maken en af en toe eens wat spannende dingen te proberen. Als we het echt als een "moetje"voelen doen we het niet. Maar ik hoop op geluk dit keer. Voel me nu al anders maar ja mijn man zegt dat zit tussen je oren je bent er te veel mee bezig. Dit herkennen jullie vast. Zijn er meer mensen met vlot en goed resultaat na een ovutest. En de bekende vraag wanneer hadden jullie de eerste symptomen?

2. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik vond ovutesten maar onzin, in ronde 3 toch maar eens geprobeerd en vond het toch wel handig om precies te weten wanneer je ei is en na 3 ronde's met die testen zwanger geworden

symptomen had ik niet voor nod, wel had ik er een goed gevoel over

3. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Welke testen had jij leeuw!?

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik heb helaas slechte ervaringen met ovulatietesten.

De eerste rondes gebruikte ik ze van de Kruidvat (5 voor een tientje dacht ik), maar die gaven echt een aantal dagen positief aan, daar werd ik dus niet wijzer van.

Daarna heb ik ze besteld van Sensitest.nl, die zijn wel erg betrouwbaar. Alleen werd mijn testlijntje maar niet donkderder gedurende mijn cyclus. Ik heb de mazzel mijn eisprong te voelen, maar die tests werden niet donkerder, dus werd er eigenlijk alleen maar onzeker van..

Nou ja, hopelijk heb jij er beter resultaat mee en ben je gauw zwanger ;) Als ik je dus een merk mag aanraden is het Sensitest!

Succes!

5. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Hai
    Deze maand ook voor het eerst maar ovitesten in huis gehaald. van Sensitest.
    Ik ben zeer benieuwd, laten we hopen dat het resultaten geeft deze maand. Want het duurt allemaal zo lang pffffff
    succes meiden!!!
    xxx

Deel Deze Pagina