Toch nog een vraag over Miskraam

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Silla, 19 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik had vanmiddag gemeld dat ik een helderbloedvlek had in mijn maandvebandje (ter grootte van een 0,20€ munt). Echter daarna...NIETS (muv een beetje rood/roze slijm) wanneer zet het nou door?!
    Ik wil het zsm afsluiten maar op deze manier wordt ik gek...

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Silla.

ik kan je niet zeggen wanneer en of het doorzet, als je alleen maar zo'n klein bloedvlekje hebt gezien, heb je ook kans dat het geen miskraam is, maar dat het wat bloedverlies was na harde ontlasting of vrijen. Hoe ver ben je in je zwangerschap? Misschien is het handig om een echo te regelen via verloskundige of huisarts, dan weet je waar je aan toe bent.

Mirjam

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik weet niet precies hoe ver ik ben, gezien ik een onregelmatige cyclus heb, volgens de HA zou ik vandaag 5 weken zijn denk ik.

De arts van de spoedpost waar ik afgelopen donderdag avond geweest ben, zei alleen dat hij wat bloed zag in de baarmoedermond en dat mijn baarmoeder zacht was. En dat ik moest wachten op een soort van zware menstruatie??
    Tot slot ben ik vanaf vanmorgen tot op heden "schoon" geen slijm meer met roze/rode strepen??

Ik heb een héééél klein wit vlokje verloren die avond, dacht ik het is kleiner dan een rijstkorrel. Zou dat de vrucht kunnen zijn geweest??

Tevens moet ik ontzettend vaak (welliswaar kleine) plasjes doen mijn borsten gaan steeds meer pijn doen is dit gebruikelijk bij een miskraam?

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Silla,

nee, dat vlokje kan niet het vruchtje zijn. Als je echt een miskraam gehad zou hebben, zou dat inderdaad lijken op een zware menstruatie met buikkrampen. Dan zou je ook bloed met stolsels verliezen en eventueel wat rood weefsel. Dat heb je dus niet gehad. Dat je borsten meer zeer gaan doen lijkt er eerder op dat je nog steeds zwanger bent. Ik zou nog maar eens een test doen als ik jou was!

Mirjam

Deel Deze Pagina